FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
22.09.17, 00:49

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Muut aiheet
| |-+  Vapaa keskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  Merimiestarinoita
:  

« previous thread next thread »
Pages: 1 ... 10 11 [12] Reply Print
Author Topic: Merimiestarinoita  (Read 184165 times)
Juha Toppi

Date Registered: 30.09.12

Re: Merimiestarinoita
« Reply #220 on: 25.05.16, 08:24 »

Hola Karanko!

Nyt minun täytyy paljastaa tietämättömyyteni: Mitä se tuo sinun viestisi alatunniste tarkoittaakaan suomeksi?

Ja kaikille viisastelijoille etukäteen tiedoksi, ei tietämättömyyden tunnustamien ole pahasta, sillä säästyy muuttamasta tietämättömyyttä tyhmyydeksi!

juha
Toni Määttänen

Date Registered: 03.04.08

« Reply #221 on: 25.05.16, 11:44 »

Lienee lista kentistä, missä on toiminut lennonjohtajana. Pikaisen googletuksen tulos.
Esa Karanko

Date Registered: 31.12.05

« Reply #222 on: 26.05.16, 04:55 »

Bonjour Juha. Toni jo hoksasi, että siinä on lueteltu ne lentokentät, joilla olen toiminut lennonjohtajana. Tosin OBBI oli oikeastaan Bahrainin aluelennonjohto (ACC) ja EFNU oli Nummelan lentopaikan lentotiedotuspalvelu (AFIS). Olisin minä tietysti voinut luetella kaikki laivat, joissa olen ollut töissä, mutta kun tämä on ilmailufoorumi. ATCO on Air Traffic Control Officer.

:-)  Esa

ATCO: obbi omdb omsj omrk efhk efka efta eflp efkk efva efhf efnu
Esa Karanko

Date Registered: 31.12.05

« Reply #223 on: 28.08.16, 14:24 »

Titta

Huonosti ruotsia puhuva suomalaismuusikko oli taannoin aamuistunnolla hyttinsä vessassa Vikingin ruotsinlaivalla. Asiansa hoidettuaan hän huomasi, että pytyn huuhtelu ei toiminut. Hän kutsui viittoilemalla käytävällä oleen hyttisiivojan hyttiinsä. Hän osoitti sormella vessapyttyä ja siinä olevaa muhkeaa kakkaa ja sanoi ruotsiksi titta. Sitten hän painoi huuhtelunappia. Nyt huuhtelu toimi.

ATCO: obbi omdb omsj omrk efhk efka efta eflp efkk efva efhf efnu
Pages: 1 ... 10 11 [12] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1