Kysymys F1:n ATR:stä

(1/2) > >>

juhasaastamoinen:
Moro!

Haluaisin kysäistä sellaista, että minkälaisilla kokoonpanoilla olette saaneet tuon ATR:n pelaamaan koneillanne sujuvasti? Itse en ole vielä koskaan hankkinut itselleni payware lisäosaa, joten siksi olen hiukan arka näissä asioissa. Periaatteessa koneeni pitäisi täyttää vaatimukset, mutta koska en ole asiasta täysin varma, pyytäisinkin teiltä vielä kommenttia asiasta. Olisi nimittäin pelikokemuksen kannalta parempi, että simulaattori pyörisi suhteellisen sulavasti, eikä nykisi jatkuvasti.

Oman koneeni kokoonpano on seuraavanlainen:

*AMD Athlon XP 2800+
*ATI Radeon 9200 SE 128MB
*160 Gt:n kiintolevy
*muistia muistaakseni 512MB

Jos tosiaan joku voisi ottaa kantaa, että voiko näillä vermeillä edes haaveilla tuosta lisäosasta. Kiitän jo nyt!

Junnu

zikaduu:
Sanoisin, että muistia saisi olla ainakin se giga ja tuo näyttiskin on vähän siinä ja siinä... Toimii kyllä, mutta en tiedä kuinka sulavasti. 

Axu:
No sehän varmaan on aika pitkälle kiinni siitä, että millaista pikselimössöä olet valmis katsomaan tuota konetta lennellessä. F1 ATR on melko raskas pyöritettäväksi. Eli varmaankin joudut laskemaan grafiikkaa jos meinaat saada sen pyörimään sujuvasti, mutta pitäisi toimia .

juhasaastamoinen:
Moi!

Kiitoksia kommenteista! Oli todella hyvä, että otitte kantaa noihin minun koneen resursseihin. Minulle itselleni on nimittäin tärkeää sulavan simun pyörimisen ohella, että myös maasto näyttää sulavalta ja ehkäpä suhteellisen realistiseltakin.  Tähän asti se on onnistunutkin ihan hyvin 

flaitsimulaatori:
Mitenkäs se pyörisi näillä?

AMD Athlon 3200+
GeForce FX5600 (vai mikä olikaan)
180gt kiintolevy
512mb muistia

Navigation

Up one level

Next page