AI liikenne

<< < (25/67) > >>

noplamodo:

Eikö!? Minä olen aina elänyt siinä uskossa että sitten hamassa tulevaisuudessa kun teen Afrikan kiertomatkan viidessä päivässä, niin pääsen sitten kätevästi Air Bombasan lennolla Zsurupiin. Mutta ei sitten, nyt kyllä menee reissu suunnitelmat ihan uusiksi.

Nytpähän tiedät, Zuruh-Magluthan ampui se ritsallaan alas, ja kone on maadoitettu.

Taidan asentaa...käsin + WOAI.
Printattuna on 26 sivuinen nipuska jossa on kaikki maailman lentoyhtiöt. (siihen sitten merkitsen, minkä aikakauden plaanit on kyseessä.)
Mutta, voisihan sitä kokeilla väsätä jonkinlaisen ohjelman PHPllä, jolla tuota AIta voisi aina järjestää.
Sitten tulevaisuudessa...

Osguu:
[ attachment removed ]
Mistäs tommonen mahtaa johtua? Kyseessä on WOAI:n traffic paketti ja toi kenttä mille tuo aikoo laskeutua on TNCM. Tuo kone siis aina laskeutuu n. 1nm siitä kentästä.

FIN1979:
Vika on varmaan maiseman ILS-säteessä (?) sillä itsellänikin varsinkin AIAardvarkin koneet tekevät tuota joillekkin lentokentille. Koskettavat siis maanpintaa paljon ennen kiitoradan alkua.

Jani

nordic:
Ei välttämättä koska mulla on kerran käynyt noin EFHK:lla, mutta sitä teki vaa pari konetta.

Osguu:

Ei välttämättä koska mulla on kerran käynyt noin EFHK:lla, mutta sitä teki vaa pari konetta.

Itselläkin tänään Lufthansan A320 laskeutui jonnekkin keskustan ja vantaan väliselle peltoalueelle.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page