FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
22.07.17, 16:43

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Yleinen simulaattorikeskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  AI liikenne
:  

« previous thread next thread »
Pages: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 17 Reply Print
Author Topic: AI liikenne  (Read 48910 times)
Elias Lohilahti

Date Registered: 05.11.07

Re: AI liikenne
« Reply #180 on: 01.04.08, 16:59 »

Ja siihen Craig Ritchien malli. http://library.avsim.net/search.php?SearchTerm=djc_a320.zip&CatID=root&Go=Search First Choisen tekstuurien nimet pitää muuttaa tuolle mallille sopivaksi:

Pitääkös noiden tekstuurien nimet muuttaa myös Thomas Cookin paintissa?
Kasimir Torri

Date Registered: 28.05.07

« Reply #181 on: 01.04.08, 17:00 »

Pitääkös noiden tekstuurien nimet muuttaa myös Thomas Cookin paintissa?
Kaikissa.
Elias Lohilahti

« Reply #182 on: 04.04.08, 12:19 »

Miten on kun tässä asentelen yhtä AI-liikennettä niin kun siinä on Flightplanseissa vain yhdelle konetyypille mutta monelle koneyksilölle plaaneja ja Aircraftissakin on vain yksi kone niin voinko tehdä (lukeekaa toimiiko jos teen niin), että lisään Aircraftiin toisen koneen ja osan niistä flightplanien koneista muutan sille toiselle koneelle?
Matias Hurtta

Date Registered: 10.01.07

« Reply #183 on: 26.11.08, 14:23 »

Kysytääs vaikka nyt sitten täällä. Mites on vaikuttaako FS:n valikosta "air traffic density" -slaiderin säätely miten AI -liikenteeseen, kun default AI on poissa käytöstä ja WOAIn paketit on käytössä?
Jouko Manninen

Date Registered: 22.03.06

« Reply #184 on: 26.11.08, 16:03 »

Kysytääs vaikka nyt sitten täällä. Mites on vaikuttaako FS:n valikosta "air traffic density" -slaiderin säätely miten AI -liikenteeseen, kun default AI on poissa käytöstä ja WOAIn paketit on käytössä?

Kyllähän se vaikuttaa.. Se kuinka paljon, riippuu kai siitä mikä prosentti niiden AI-plaaneissa on.. Näin ainakin minä olen aina luullut..  Smiley

EFKU
Matias Hurtta

« Reply #185 on: 26.11.08, 16:20 »

Mä oon aina pitäny sitä täysillä ja välillä, kun liikun itse jollain kentällä siellä on jumalaton ruuhka ja puolet porteista ja standeista on kuitenkin tyhjinä. Olisko ehdotuksia mikä olis semmonen sopiva prosentti?
Jouko Manninen

« Reply #186 on: 26.11.08, 16:49 »

Sopivaa prosenttia en osaa itse sanoa, koska itse olen käsin kaiken AI:n asennellut ja pidän 100% asetuksella, jolloin kentät kyllä täynnä koneita. Kannattaa varmaan ihan kokeilla eri prosentteja, vaikka kymmenen välein ja katsoa mikä itselle on sopiva/mukava.

Noista ruuhkista ja puoli tyhjistä kentistä itselle ei tule muuta mieleen kuin se, että simun lataamisen jälkeen lähtee todella paljon koneita (lähtee välillä hiukan outoihin aikoihinkin minulla). Näin käy ainakin minulla aina välillä ja näin syntyy pitkät jonot kiitoteille.

EFKU
Matias Hurtta

« Reply #187 on: 26.11.08, 16:57 »

Noista ruuhkista ja puoli tyhjistä kentistä itselle ei tule muuta mieleen kuin se, että simun lataamisen jälkeen lähtee todella paljon koneita (lähtee välillä hiukan outoihin aikoihinkin minulla). Näin käy ainakin minulla aina välillä ja näin syntyy pitkät jonot kiitoteille.

Just noin mullakin käy usein, mutta täytyypä kattella niitä prosentteja.
Elias Lohilahti

« Reply #188 on: 26.11.08, 18:23 »

Kysyn nyt tässä:

Mistä sanoista AI tulee? Automatic...Huh Embarrassed
Otto Nieminen

Date Registered: 06.02.06

« Reply #189 on: 26.11.08, 18:28 »

Artificial Intelligence = keinotekoinen äly?  Grin
Jouko Manninen

« Reply #190 on: 26.11.08, 18:33 »

Just noin mullakin käy usein, mutta täytyypä kattella niitä prosentteja.

Ruuhkiin jonkin verran ainakin minulla auttoi AI-koneiden rullausnopeuden nosto, jolloin koneet saa mm. poistumaan kiitotieltä nopeammin. Tuo onnistuu helposti ainakin FS Configurator nimisellä ohjelmalla. Löytyy Avsimista nimellä fs9cfg15.zip . En tosin ole varma onko tuo juuri uusin versio, mutta eiköhän se tuollakin onnistu.

EFKU
Pekka Holopainen

Date Registered: 14.12.05

« Reply #191 on: 27.11.08, 14:19 »

Artificial Intelligence = keinotekoinen äly?  Grin

Simun oma AI on kuitenkin käytännössä pikemminkin Artificial Stupidity eli AS.  Grin

"Olen eri mieltä kanssasi, mutta taistelen loppuun asti oikeudestasi olla toista mieltä" - Voltaire
gangst
Former member
« Reply #192 on: 07.12.08, 15:22 »

Toimiiko world of trafficin avsimissä olevat FS2004:lle tarkoitetut ai flight plansit myös fsx:llä??

ja jos toimii millä asennan ne??

Mulla on world of ai:n asennusohjelma jolla olen world of ai:n paketit asentanut, voiko sillä asentaa myös muita paketteja??
« Last Edit: 07.12.08, 15:30 by Heikki Kokkonen »
Niklas Kivinen

Date Registered: 12.10.06

« Reply #193 on: 07.12.08, 18:10 »

Toimiiko world of trafficin avsimissä olevat FS2004:lle tarkoitetut ai flight plansit myös fsx:llä??

ja jos toimii millä asennan ne??

Mulla on world of ai:n asennusohjelma jolla olen world of ai:n paketit asentanut, voiko sillä asentaa myös muita paketteja??

Kyllähän ne toimivat Fsx:ssäkin ja ihan tuolla samaisella asennusohjelmalla asennetaan. Tästä aiheesta kyllä on aihetta tälläkin foorumilla.
Ja World of Ai:n asennusohjelma on tarkoitettu asentamaan World Of Ai:n paketteja.

Niklas.K -Finland Kanta-Häme
gangst
Former member
« Reply #194 on: 08.12.08, 11:33 »

Kyllähän ne toimivat Fsx:ssäkin ja ihan tuolla samaisella asennusohjelmalla asennetaan. Tästä aiheesta kyllä on aihetta tälläkin foorumilla.
Ja World of Ai:n asennusohjelma on tarkoitettu asentamaan World Of Ai:n paketteja.

Ristiriita....

Siis WOT:n paketit voi asentaa WOAI:n asennusohjelmalla??? Vai millä sitten??
dc10-30
Former member
« Reply #195 on: 08.12.08, 13:34 »

Ristiriita....

Siis WOT:n paketit voi asentaa WOAI:n asennusohjelmalla??? Vai millä sitten??
EI VOI! WOA paketteja voi asentaa WOAI:n asennusohjelmalla,  mutta ei WOTti juttuja. Eivätkä ne World of Traffic jutut ole edes mitään paketteja.
Patinen
Former member
« Reply #196 on: 08.12.08, 14:19 »

Toimiiko kirjastosta löytyvä GAFIN- paketti myös FSX:llä?
Petteri Pirinen

Date Registered: 30.04.07

« Reply #197 on: 08.12.08, 14:51 »

Toimiiko kirjastosta löytyvä GAFIN- paketti myös FSX:llä?

Toimii, kunhan laitat lentokoneiden kansiot Aircraft-kansion sijasta SimObjects\Airplanes-kansioon.

Niklas Kivinen

Date Registered: 12.10.06

« Reply #198 on: 08.12.08, 14:51 »

EI VOI! WOA paketteja voi asentaa WOAI:n asennusohjelmalla,  mutta ei WOTti juttuja. Eivätkä ne World of Traffic jutut ole edes mitään paketteja.

Niin tuossa en tarkasti lukenut mitä Heikki tarkoitti eli sotkin yhdeksi ja samaksi.

Niklas.K -Finland Kanta-Häme
Jari Vanhatupa

Date Registered: 27.03.08

« Reply #199 on: 08.12.08, 17:15 »

Kun rupean kirjoittamaan Flight Plaania " Tyhjästä " siis sellaista mitä ei ole vielä olemassa, niin mistä minä saan tuon AC#:n perään tulevan koneen numeron . . . ? Saako sen itse keksiä . . . . .? Siis ei ole Aircraft txt: täkään josta sen voisi katsoa!
Huh

Pages: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 17 Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1