AI liikenne

<< < (41/67) > >>

Kreeta:

Kun rupean kirjoittamaan Flight Plaania " Tyhjästä " siis sellaista mitä ei ole vielä olemassa, niin mistä minä saan tuon AC#:n perään tulevan koneen numeron . . . ? Saako sen itse keksiä . . . . .? Siis ei ole Aircraft txt: täkään josta sen voisi katsoa!

Joo voi ihan itse keksiä, kuhan siihen Ai-plaanien aircraftiin (siis tiedosto) tulee sama numero.

pho201:
Näiden tunnetumpien WoAI:n ja PAI:n sekä MAIW:in lisäksi on myös olemassa MRAI-asennusohjelma. Itse MRAI (Most Realistic AI) taitaa olla jo edesmennyt lafka, mutta mm. RATS (Russian Air Traffic System) käyttää MRAI:n asennusohjelmaa tai paremminkin sitä voi käyttää niiden plaanien asentamiseen. Tuo MRAI-ohjelma on eräänlainen "puoliautomaatti", sillä se ei asenna koneita. Koneita ei edes tule näiden RATS:in plaanien mukana. Koneet pitää asentaa ennen aikataulujen asentamista. Asennusohjelma löytää ne sitten kyllä. Onneksi RATS:in mukana tulevat hyvät ohjeet siitä mitä koneita pitää asentaa ja osan niistä löytää suoraan RATS:in sivuilta.

renaulttI:
Jossain täällä oli joskus muistaakseni () jotain juttua, siitä miten voi asentaa WOAIn paketit kaikki samalla kertaa. Onko se tosiaan mahdollista ja miten se tapahtuu? Aika kova homma asentaa kaikki yksitellen.

pho201:

Jossain täällä oli joskus muistaakseni () jotain juttua, siitä miten voi asentaa WOAIn paketit kaikki samalla kertaa. Onko se tosiaan mahdollista ja miten se tapahtuu? Aika kova homma asentaa kaikki yksitellen.

Eikös se mene ihan sillä tavalla, että siinä zip-paketin valintavaiheessa valitset vain useamman kerralla. Tosin se muistaaksenia sentaa silti jokaisen yksitellen, koska kyselee jokaisen osalta asennetaanko ja ilmoittaa, jos lentoyhtiöstä on jo aiempi versio asennettuna. Tällä tavoin ei kuitenkaan tarvitse välillä valita uutta tiedostoa.

Pekka

gangst:
Mistäs sitten löytyy teidän mielestänne parhaat valmiit Blue1- ja Finnair-plaanit??

Navigation

Up one level

Next page

Previous page