AI liikenne

<< < (13/67) > >>

puijo:
Olen yrittänyt saada ladattua Avsim:stä Air Åland:n maalauksia, mutta ilmoittaa että sivua ei löydy. Samoin tapahtuu kun olen yrittänyt Projectain sivuilta.
Onko muilla samaa ongelmaa?

Jps:

Olen yrittänyt saada ladattua Avsim:stä Air Åland:n maalauksia, mutta ilmoittaa että sivua ei löydy. Samoin tapahtuu kun olen yrittänyt Projectain sivuilta.
Onko muilla samaa ongelmaa?

Avismista löytyy nimellä fsp_saab340_air_åland.zip. Löytyi "Air Åland"-haulla File LIbrarysta.
 Vaatii FSP:n Saab340:n modellin.

puijo:

Avismista löytyy nimellä fsp_saab340_air_åland.zip. Löytyi "Air Åland"-haulla File LIbrarysta.
 Vaatii FSP:n Saab340:n modellin.

Niin kyse on lähinnä ongelmasta että kun yrittää tuota ladata niin tulee ilmoitus että sivua ei löydy.

zokkeri:
Minulla sama ongelma välillä. Minä selvisin siitä sillä painoin "Edellinen" ja sieltä uudelleen "Download". Tämän tosin joutui joskus toistamaan useampaan otteeseen. Sivun uudelleen lataaminenkin voi auttaa.

Jps:

Niin kyse on lähinnä ongelmasta että kun yrittää tuota ladata niin tulee ilmoitus että sivua ei löydy.

Joo, niinpä tuo olikin. En kiiressä lukenut riittävän tarkasti 

Mutta minulla ainakin avautuu sivu aivan normaalisti, olisiko jostain internetin/virustorjunnan suoja-asetuksista kiinni...

Navigation

Up one level

Next page

Previous page