Purjelentosimulaattori

(1/1)

Bumerangi:
Hei!

On tämmöinen kuin condor soaring mutta ei demoa itse olen kokeillut sitä!

Mutta on myös toisenlainen 2 viikon aikainen demo!!!

En tiedä pystyykö multiplayeria käyttämään demossa mutta olisiko muita kiinnostuneita kokelemaan purjelentoa porukassa?

http://www.silentwings.no/

Rutilus:
Kyllä tuossa Illussa on jo purjelentoa kun yrittää saada moottoriviallisen koneen alas ehjänä. Mutta asiasta toiseen, löysinpä tuollaisenkin purjelentosimun:

http://kiy.pspt.fi/sfs/sfs4info.htm

Tosin melko karkean näköinen tuohon Condor Soaringiin nähden ja 20 euroa halvempikin. Omalla kohdalla kyllä toistaiseksi riittää tuo Illun vääntäminen porukkalentona

Jone:
Osta ihmeessä se condor, jos purjelento kiinnostaa...ei taida parempaa tällähetkellä löytyä.
Justiinsa tuli uusi patchi, jossa termiikkien mallinusta on monimutkaistettu huomattavasti.

Lentämisen tuntu on tosi hyvä ja koneet käyttäytyy oikein.
Silentwingsistä olen testannut demoa. Kokeilin sitä myös uusiksi sen jälkeen, kun hommasin tuon condorin ja täytyy sanoa, että valitsin oikein

-Jone-

ckur:
Latailin itse aiemmin tuon silentwingsin demon mutta en juuri innostunut, maisemat ovat karuja, samanlaisia kuin vanhoissa FS:ssä. Lisäksi kaikki suosittelivat tuota Condoria, tuohon Stoken löytämään en silloin törmännyt.

Ostin tuon Condorin samoihin aikoihin kun kävin tuota purjelentokurssia. Aluksi Condor tuntui kovin hankalalta, mutta nyt kun sain ohjaimet suurinpiirtein mieleisekseni alkoi homma toimia. Tiedä sitten oliko tuosta uudesta päivityksestä myös jotain apua, ainakin tuota säämallinnusta on paranneltu.

Sitten huomattavaa on että Condorissa ei ole varsinaisia tekoäly pilotteja, jos lennät samaa tehtävää uusiksi voit lentää itseäsi vastaan. Eli edellisen lennon voi nauhoittaa ja pistää pyörimään seuraavalla lennolla ja näin vertailla miten pärjää. Joten varsinainen lentely tapahtuu verkossa kunhan on harjoiteltu itsekseen.

Bumerangi:
Joo itse purjekonetta 5 kertaa lentäneenä condor on vaikeampi kuin oikea kone

Navigation

Up one level