Oma osio päättymättömälle

(1/2) > >>

juhake:
Olenkohan ainoa?! Mutta minua sapettaa äärettömästi tuo "Päättymätön tarina Osa mikälie"

Ylläpito vois varmaan tehdä oman osion tällä "iki-ihanalle" tarinalle. Niin ja sellanen epäsuora vihjaus loppuun vielä: Itse kategorion foorumilaiset viestien asiapohjaisuuden ja juttujen tason myötä, en viestimäärän mukaan.

ilkkapo:
Hei, hyvä idea! Eipähän tulisi tuotakaan aukaistua vahingossa.

FIN1979:

Olenkohan ainoa?! Mutta minua sapettaa äärettömästi tuo "Päättymätön tarina Osa mikälie"

Ylläpito vois varmaan tehdä oman osion tällä "iki-ihanalle" tarinalle. Niin ja sellanen epäsuora vihjaus loppuun vielä: Itse kategorion foorumilaiset viestien asiapohjaisuuden ja juttujen tason myötä, en viestimäärän mukaan.

Tuo päättymätöntarinahan on vain hauskaa ajanvietettä eikä omasta mielestäni "viestien" keruuta. Kuitenkin tuo threadi poistetaan kun se loppuu eli se siitä veistimäärän lisäämis hyödystä. 

Pitäähän sitä nyt tuohon perinteiseen päättymättömään osallistua kun jäi viime vuonna kokonaan väliin.

Mielestäni tuo voisi olla (kuten nytkin) siellä vapaalla puolella eikä omassa osiossaan. Jos ei päättymätön kiinnosta niin siihen ei tarvitse osallistua.

Hei, hyvä idea! Eipähän tulisi tuotakaan aukaistua vahingossa.

Taitaa Ilkalta olla tuossa ketjussa jo muutama viesti   

Jani

juhake:

Kuitenkin tuo threadi poistetaan kun se loppuu eli se siitä veistimäärän lisäämis hyödystä.

LOL

Kun ei ole tuota edellistäkään poistettu, ja vieläpä ylläpito on sanonut että se lähtee veks...

hennri:
Silloinhan se vasta häiritsisi jos sille tehtäisiin oma osio! Nyt se on siinä vapaassa keskustelussa ja helposti ohitettava

Navigation

Up one level

Next page