VF:n VATSIM-toiminta!

(1/3) > >>

ToniT:
Morjesta,

Kovin on hiljaista ollut VATSIM innokkuus VF:n piloteilla. Missä aloittelijat luuraa? Eikö homma jostain syystä kiinnosta? Onko homma jotenkin epäselvä? Eli ei muuta kuin yhteyttä sähköpostiimme vatsim at vfinn.fsnordic.net. Ja koitamme parhaamme mukaan vastailla kysymyksiin, ja myöskin järjestää itse käytännön opetusta verkossa. Toki myös foorumilla voi kysellä. Muistakaa myös lentäjien alueelta löytyvät loistavat materiaalit juuri teitä varten! Entäs kokeneemmat pilotit... Olisko flaikkarin paikka taas jossain kohtaa?

Nyt kaikki ehdottomasti VATSIM-taivaalle ja nopeasti! 

www.vatsim.net
www.vacc.fi

TimoP:
Terve!

Itse en ole viimeaikoina päässyt Vatsim-taivaan touhuja seurailemaan, mutta VF:n toiminta ainakin 1.osaston osalta on vilkastunut! Toivottavasti aktivisuutta saadaan siirrettyä enemmän verkon puolelle!

VF:n flaikkareiden osalta henkilökohtaisesti kiinnostaisi "real ops" tyyliset tapahtumat, eli otetaan taas yksi päivä ja oikeita finskin lentoja - lennetään niin paljon kuin ehditään. VF:n MD80 flaikkari viime talvena oli mielestäni ihan onnistunut. Mukana oli paljon porukkaa kukin kantamassa oman kortensa kekoon niin lentämisen, lennonjohtamisen kuin lennonsuunnittelun merkeissä. VF:n Vatsim-pojat - tätä lisää!

Nyt hieman erilaisten simujen pariin, viikonloppuna tavataan vatsim-taivaalla!

-Timo

sami:
Joskus tossa aiemmin taisin jo laskea että uusien sivujen avaamisen jälkeen jätetyistä lentoselvityksistä lähes puolet on lennetty verkossa, joka oli enemmän kuin itse aavistelin .. Mutta siinä on puolet liian vähän vielä 

Tosin lennot tietysti jakautuvat eri aikoihin ja eri päiville, mutta joku ryhmälento olisi varmaan taas paikallaan.

ToniT:

Joskus tossa aiemmin taisin jo laskea että uusien sivujen avaamisen jälkeen jätetyistä lentoselvityksistä lähes puolet on lennetty verkossa, joka oli enemmän kuin itse aavistelin .. Mutta siinä on puolet liian vähän vielä 

No mutta kuinka monta tyyppiä niitä on mahtanu lähettää... Veikkaan että max 10 eri VF:n lentäjää... Siellä on kuitenkin kato samalta äijjältä monta selvitystä.

TimoP:
Tilastollisesti ei ehkä näytä niin hyvältä, mutta "livekuva" Vatsim-taivaalta kertoo muuta!

Tälläkin hetkellä koneitamme on niin Rovaniemen, Ponta Delgadan kuin Pekingin reiteillä - maailmanlaajuisesti siis vilkasta toimintaa! Puikoissa osa VF:n aktiivisinta kärkeä, mutta toivottavasti uusiakin kasvoja nähdää piakkoin liikenteessä. Eipä muuta kuin plaanit vetämään ja taivaille!

Navigation

Up one level

Next page