Yleistä palautetta foorumin toiminnasta
sami:
Tuon suhteen olisi hyvä jos pystyy laittamaan ihan konkreettista esimerkkiä, koska noin yleistäen asiaan on vaikea tarttua miltään kantilta. Sikäli jos parannettavaa on
Mutta yleensä kyllä jos joku ketju on jo lähtenyt epäasiallisille urille niin ei se siitä itsestään aina tuppaa korjaantumaan. Ja silloin se itse asiakin jää sen muun turhan kohinan alle peittoon.
Kiwipilot:
Muuten ei valitettavaa, mutta se ignore-toiminto olisi poikaa. Team Moderators toimii erittäin hyvin, itseasiassa parasta moderointia mihin itse olen törmännyt.
Esa:
Keskustelun vapaus riippuu myös sen sijainnista. Jos joku kysyy vaikka simulaattorifoorumilla neuvoa simulaattorin käyttöön, siitä ketjusta aiheen ulkopuoliset viestit poistetaan varsin helposti. Mutta Vapaassa keskustelussa on väljempi linja. Pyrkimyksenä on, että viestiketjut pysyvät mielenkiintoisina. Joitain kahden henkilön keskinäisiä riitelyjä ei ketään huvita lukea, eikä niitä ole siksi syytä säästää.
jaro:
Neljä puokki. Syyt onkin jo listattu aikoja sitten. Ulkoasukaan ei mielestäni ole tylsä vaan pikemminkin asiallinen ja selkeä.
Juhowee:
Foorumi moitteeton ja porukka tuntuu mukavalta, mutta backstagella meininki onkin vähän erilaista Kaikki saavat itse päätellä mitä tuolla backstagella tarkoitan...
Navigation