Yleistä palautetta foorumin toiminnasta

<< < (25/37) > >>

Osguu:
Suomalaisella puolella on tosi hyvää moderointia, mutta tuo ruotsalaisten moderointi on kyllä vähän sieltä, missä aurinko harvemmin paistaa.

Tuolla skärmdumpar osiossa on yks stoori, jossa kuvat on 1600x1200 kokosia, ja siitä olen ilmoittanut moderaattorille ton nappulan kautta pari päivää sitten(englannin kielellä, ja ruotsiksi samassa viestissä ). Eipä ole siellä vielä mitään tapahtunut.

Olipa taas sekava vuodatus, joka ei varmaan ole suomi modejen syy

Kreeta:

Suomalaisella puolella on tosi hyvää moderointia, mutta tuo ruotsalaisten moderointi on kyllä vähän sieltä, missä aurinko harvemmin paistaa.

Tuolla skärmdumpar osiossa on yks stoori, jossa kuvat on 1600x1200 kokosia, ja siitä olen ilmoittanut moderaattorille ton nappulan kautta pari päivää sitten(englannin kielellä, ja ruotsiksi samassa viestissä ). Eipä ole siellä vielä mitään tapahtunut.

Olipa taas sekava vuodatus, joka ei varmaan ole suomi modejen syy

Minäkin olen laittanut siihen ketjuun, kerran jo melkein painoin Lähetä-nappulaa ilmoita Moderatoreille, viestissä, mutta ei se sittenkään lähtenyt.

Ruotsinkielisellä puolella on muuten myös satoja ketjuja joissa on yksi kuva ja 23 Snyggt!-viestiä. En nyt jaksa tarkistaa tuon Snyggitin kirjoitusasua, mutta asiahan on tärkein.

Osguu:
Uudemman "raportoinnin" jälkeen heräsi ruotsalaisetkin moderaattorit. Nyt on sitten kuvat poissa, ja neuvoa tilalla. Ei varmaan eka mennyt perille tai sit heillä oli muutakin tekemistä.

Pahoitteltuni liian hätäisesta suhtautumisesta.

Kreeta:

Uudemman "raportoinnin" jälkeen heräsi ruotsalaisetkin moderaattorit. Nyt on sitten kuvat poissa, ja neuvoa tilalla. Ei varmaan eka mennyt perille tai sit heillä oli muutakin tekemistä.

Pahoitteltuni liian hätäisesta suhtautumisesta.

Ehkä se auttoi, että minäkin raportoin Modeille...

Kreeta:
Eikö voisi olla, että Osta ja Myy-palstalle saisi laittaa muitakin ilmoituksia kuin lentokoneisiin, simuihin, valokuvaukseen liittyviä, koska se on kuitenkin "Muut Aiheet"-osiossa?

Navigation

Up one level

Next page

Previous page