Yleistä palautetta foorumin toiminnasta

<< < (33/37) > >>

juksii:

Saan vain kummallisen virheilmoituksen, kun yritän lainata.

Jonkin verran varmaan auttais jos laittaisit sen virheilmoituksen tänne?

DieBlechtrommel:
Tällaista herjaa:

"There was a critical error while loading the website layout. Displaying forum, but it does not look correct!
Please report this to site administrators!

Hei Juha-Pekka Mäkinen, Sinulle on 0 viestiä.
26.11.11, 18:29    
Virhe!
Istunnon tarkistus epäonnistui. Ole hyvä ja yritä uudestaan.
Takaisin
FSnordic.net Forums | Powered by SMF 1.0.16
© 2011, Simple Machines LLC. Kaikki oikeudet pidätetään."

Juha-Pekka 

karantan:
Tuo on siis tuo ilmoitus, joka tulee ainoastaan jos kirjoitusikkunassa klikkaa Lainaus-nappia. Ainakaan minulla tuo ei ole toiminut ikinä ja käsittääkseni ongelma on yleinen. Sen sijaan jos kirjoitusikkunaan menee Lainaa-nappia klikkaamalla, niin lainaaminen toimii.

jope95:
Kertokaapa modet, kuinka naamakertoimella täällä poistellaan viestejä? Nimittäin Turku-ketjussa minun viesteissä ei ollut mitään toista loukkaavaa tai mitään sellaista, minkä vuoksi ne olisi pitänyt poistaa. Muun muassa kerroin täysin saman asian kuin Elias omassa viestissään, mutta silti minun viesti poistettiin ja Eliaksen ei. Minä jopa kirjoitin viestin aikaisemmin, jos sillä on mitään väliä. Lisäksi Ollin viestiä on mielivaltaisesti moderoitu. Ymmärrän kyllä ne minun ja Patrickin ns. väittelyviestit, että lähtivät, mutta näitä muita poistoja ja moderointeja en. Sattuiko MM:lle darra-aamuna silmään sana, joka ei vastannut omaa näkemystä asiasta?

mmniemi:

Kertokaapa modet, kuinka naamakertoimella täällä poistellaan viestejä? Nimittäin Turku-ketjussa minun viesteissä ei ollut mitään toista loukkaavaa tai mitään sellaista, minkä vuoksi ne olisi pitänyt poistaa. Muun muassa kerroin täysin saman asian kuin Elias omassa viestissään, mutta silti minun viesti poistettiin ja Eliaksen ei. Minä jopa kirjoitin viestin aikaisemmin, jos sillä on mitään väliä. Lisäksi Ollin viestiä on mielivaltaisesti moderoitu. Ymmärrän kyllä ne minun ja Patrickin ns. väittelyviestit, että lähtivät, mutta näitä muita poistoja ja moderointeja en. Sattuiko MM:lle darra-aamuna silmään sana, joka ei vastannut omaa näkemystä asiasta?

Ne sinun poistetut viestit olivat jatkoviestejä Eliaksen aloittamaan ja Suomelan jatkamaan tarpeettomaan leukailuun. --> Niistä valitettiin muiden käyttäjien toimesta --> Moderaattori tulee ja tekee parhaaksi katsomansa toimenpiteet. Kun Eliaksen asiaton viesti poistettiin, on luonnollista, että silloin poistetaan myös siihen tulleet vastaukset/jatkoviestit. Ei siinä ole sen kummempaa salaliittoa takana...

Ja ne pari muuta viestiä, joihin tuossa myös viittaat, olivat, kuten itse sanoit, typerää jankkaamista ja kinastelua epäolennaisista asioista Patrickin kanssa.

Ollin viestistä (kuten Lempiäisenkin viestistä) poistettiin lainaus ja vastaus Mikko Suomelan poistettuun asiattomaan viestiin. Ollin viestissä vaan oli muuten sen verran asiaa asiallisesti ilmaistuna, että sen eteen kannatti nähdä vähän enemmän vaivaa.

Ja anna olla viimeinen kerta, kun tulet tuolla tavalla minun alkoholinkäyttöjä ja darroja arvuuttelemaan ja moisista asioista syyttelemään.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page