Yleistä palautetta foorumin toiminnasta

<< < (23/23)

arttula:
Quote from: Mikko Salminen on 24.04.08, 13:35

Muuten ei valitettavaa, mutta se ignore-toiminto olisi poikaa. Team Moderators toimii erittäin hyvin, itseasiassa parasta moderointia mihin itse olen törmännyt.

En tiedä, mitä tarkoitat tuolla "ignore" -toiminnolla, mutta minusta sellainen "Ignore" olisi hyvä, jolla voisi blokata tietyt keskustelunaiheet. Esim. formula ja jääkiekko eivät kiinnosta minua tippaakaan, ja niihin tulee aika paljon uusia viestejä. Olisi näppärää, jos nuo voisi blokata siten, etteivät ne näkyisi lainkaan viestilistassa. Ehkä tarkoitit samaa ?

svirkkul:
Quote from: Arttu Lahdenperä on 26.04.08, 12:39

En tiedä, mitä tarkoitat tuolla "ignore" -toiminnolla, mutta minusta sellainen "Ignore" olisi hyvä, jolla voisi blokata tietyt keskustelunaiheet. Esim. formula ja jääkiekko eivät kiinnosta minua tippaakaan, ja niihin tulee aika paljon uusia viestejä. Olisi näppärää, jos nuo voisi blokata siten, etteivät ne näkyisi lainkaan viestilistassa. Ehkä tarkoitit samaa ?

Luetaanko autokeskustelut formuloiksi?  Itse taas heivaisin "Minun iskän autossa on isompi pakoputki kuin sun isin" sekä "Uskotko jumalaan" -keskustelut huitsin vttuun.

Aika vähän noita viestejä on f1 ja jääkiekkokeskusteluissa ja ne vähäisetkin riippuvaisia kisoista.

Quote from: Juho Vastapuu on 25.04.08, 18:41

Foorumi moitteeton ja porukka tuntuu mukavalta, mutta backstagella meininki onkin vähän erilaista Kaikki saavat itse päätellä mitä tuolla backstagella tarkoitan...

No kerro nyt kun aloitit.

Assiini:
Eipä tota keskustelujen näkyvyysvalintaa mieleisekseen ole tulossa http://www.fsnordic.net/discussion/index.php/topic,67262.0.html

Navigation

Up one level

Previous page