Onlineflygning, lite frågor.

<< < (2/7) > >>

Adde89:
Okej, men parkeringar och sånt är alltså baserat utifrån default scenery? Det innebär väl isåfall att om jag laddar ner ett scenery som har lite annorlunda propositioner så kommer jag att vara tvungen att parkera "i väggen". Hoppas ni förstår hur jag menar .

Nu är det mesta fixat och jag har installerat MLT, men jag såg på en sida att europa-paketet är rekomenderat. Någon som vet var jag kan hitta detta?

Jakob:
Quote from: Andreas Soteriou on 13.08.06, 15:04

Okej, men parkeringar och sånt är alltså baserat utifrån default scenery? Det innebär väl isåfall att om jag laddar ner ett scenery som har lite annorlunda propositioner så kommer jag att vara tvungen att parkera "i väggen". Hoppas ni förstår hur jag menar .

Nu är det mesta fixat och jag har installerat MLT, men jag såg på en sida att europa-paketet är rekomenderat. Någon som vet var jag kan hitta detta?

Du ställer dig där du tycker är lämpligt, har någon ett annat scenery får han leva med att du verkar stå i en byggnad.

Det finns inget Europa-paket längre, du väljer själv vilka målningar du vill ladda hem och installera i MTL Dynamic Installer.

Svanholm:
En fråga angående det att hur andra ser.
När jag flyger på FS eller anävnder IVAI när jag har torent. På natten så syns det inte om andra plan har sina lampor på eller inte.

är det nått som andra upplever också?

Jakob:
Quote from: Mattias Svanholm on 13.08.06, 15:14

En fråga angående det att hur andra ser.
När jag flyger på FS eller anävnder IVAI när jag har torent. På natten så syns det inte om andra plan har sina lampor på eller inte.

är det nått som andra upplever också?

Ja, det är inte alla MTL-plan som har lampor. Finns bara på vissa modeller.

Svanholm:
oki
höll på att smälla med ett SAS plan på arlanda förut för jag såg han inte.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page