EFHF PAPIt hukassa

(1/5) > >>

kaltsi:
Morjens,

asensin fsnordicin tiedostokirjastosta Malmin lentoaseman versio 2.0 for FS2004 ja päivityksen 2.01 sekä näiden lisäksi Finnish afcads ja gafin04 paketit. Sitten vielä sutaisin joukkoon tälläisen: Afcad2 file for Finnish Scenery Designers Helsinki-Malmi (EFHF) airport version 2.0.

Tuloksena on muutoin hieno Malmin kenttä, mutta PAPI valot puuttuvat joka kiitotieltä.

Yritin lisätä PAPIt itse afcad 2.21 ohjelman avulla ja saankin ne näkymään ko. ohjelmassa mutta itse simulaattorin puolella valot pysyvät piilossa 

Kuinkas saisin ne takaisin?

t: Juha

sami:
Käsittääkseni ei ole tehty koko maisemaan, ainakin näin joku minulle sanoi?  Joka on harmi koska minun mielestä nuo "lentämiseen liittyvät" asiat pitäisi tehdä ensin ja sitten vasta autoja parkkipaikalle ja terminaaleihin seiniä 

(esim FSDreamFactory lafkan maisemat ovat tuollaisia .. kaikki landsiden objektit (bussipysäkit, hotellit, mainostaulut yms turhat) on kyllä tehty vimpan päälle (kun sinne pääsee vapaasti kuvaamaan .....), mutta airsidellä kaikki on vähän rempallaan)

Mara:

Käsittääkseni ei ole tehty koko maisemaan, ainakin näin joku minulle sanoi? 

Kyllä EFHF:lle PAPI-valot on mallinnettu. Ainakin minun simussa näkyvät ja toimivat.

[ Attachment not found - or removed ]

sami:
hmm, ei kyllä näy mulla, samat asennettu kuin Juhalla. Voisiko tuo afcad sekoittaa?

kaltsi:
Muistaakseni default Malmilla on PAPI valot, mutta sen afcad on aika pielessä kun AI koneet holdaavat nurmikolla ja ties missä 

t: Juha

Navigation

Up one level

Next page