VF:n lentäjille alennuksia Navigraph-kartoista

(1/2) > >>

sami:
Virtual Finnair on uusinut sopimuksensa Navigraph-karttapalvelun kanssa kattamaan myös heidän uuden nDAC 2.0 -ohjelman. Aiempaan versioon VF:n lentäjät pystyivät tilaamaan räätälöidyn karttapaketin, joka sisälsi kartat kaikista VF:n reittikohteista. Koska uusi versio on filosofialtaan toisenlainen, ei räätälöityjä paketteja ole enää tilattavissa vaan kartat tilataan yksitellen lentoasemakohtaisesti ja niiden tilaukseen käytetään Navigraphin järjestelmään ostettavia "krediittejä".

VF:n lentäjillä on rajoitetun ajan mahdollisuus tilata Navigraphin karttoja -50% tai jopa -75% prosentin alennuksella, riippuen siitä että onko tilaus ensimmäinen vai onko lentäjällä jo vanha nDAC 1.0 -ohjelma.

VF:n lentäjät löytävät lisätietoja lentäjien alueelta.

--> http://ww.navigraph.com/

AnssiM:
Paljonko 1 krediitti mahtaa maksaa?
Montako krediittiä kustantaa esim. kaikki EFHKn kartat, vai onko niillä kiinteä krediitti hinta kaikille kentille?

-Anssi

zokkeri:
Ihan varma en ole, mutta yhtä kredittiä ei kai voi ostaa. Voit ostaa joko 100 (10e), 300 (20e) tai 1000 (40e) kredittiä. Ja nyt Virtual Finnairin kautta tulevan alennuksen avulla saat tuplattua nuo kreditit. Eli, jos olet ostanut 100 kredittiä kympillä ja lähetät tuon aktivointi-sähköpostin Samille saatkin 200 kredittiä (jos olet ennenkin käyttänyt tuota Virtual Finnairin karttapaketia voit saada suuremmankin alennuksen).

Kaikki kentät ovat kai kahden kreditin hintaisia. Eli 100 kreditillä saa 50 kentän kartat.

Toivottavasti ymmärsit...

sami:
Juurikin noin. Kai. En ole itse ostanut niin en tiedä ihan tarkasti.

Mutta yhdellä krediitillä saa siis yhden kentän, eli yksittäisiä karttoja ei sentään tarvitse valikoida. Normaalihintaisena palveluna mainostavat, että yhden kentän kartat "halvimmillaan 0,08 euroa" (en tiedä onko pienet kentät halvempia kuin isot?), mutta VF:läiset siis saavat tuplakrediitit jos toimivat ohjeiden mukaisesti ja tilaavat ennen 10.10. Eli 100 tilattua krediittiä muuttuu 200:ksi..

Ja jos olet aiemmin ostanut Navigraphin karttoja (esim VF:n karttapaketin), niin noiden ykkösversion Navigraph-karttojen päivitys tähän uuteen versioon maksaa yhden krediitin per kenttä. Kun taas "uusien" karttojen tilaus sitten 2 krediittiä per kenttä (= ne kartat joita vanhan version paketissasi ei ollut, tai jos tilaat Navigraphilta ihan ensikertaa).

Navig:n sivuilla myös puhuttiin jossain että krediitit olisi voimassa 180 pv ostohetkestä (eli maksu nyt, ja kartat voi ostaa 6 kk sisällä), mutta minulle mailissa sanoivat ajaksi 270 pv. Joten jos tuossa tulee epäselvyyksiä sitten 6 kk kuluttua, niin kertokaa.

Ja lisään myös, että jos joku VF:n jäsen on JO ehtinyt ennen tätä alennusta tilata Navigraph 2.0-paketin, niin lähettämällä sähköpostissa ko.aktivointitiedot minulle saa edelleen takautuvasti saman edun, eli krediitit tuplataan.

Laittakaa sitten palautetta jos tilailette. Ja tosiaan alennuksen saa vain minun kautta, koska minun pitää varmistaa N:lle että olette VF:n lentäjiä. (näin pyysivät)

zokkeri:
Saakos noita muuten ostaa niinkuin kahtena eri kertana? Esim. jos ostan ensin sata kredittiä ja saan siis 200 kredittiä VF:n kautta.  Huomaan kuitenkin etteivät ne riitä, niinpä menen ostamaan toiset sata, saanko myös toisesta ostoksesta alennuksen?

Navigation

Up one level

Next page