Groupflight ESSA - EHAM

<< < (21/22) > >>

alxXx:

Det var lite känsla... Synd att alla inte använder Swedflight bara...

Jo men lite mycket begärt att alla ska köpa sceneriet för kanske bara en flygning 

Nils Herngren:
jo... kanske... Men det finns ju Freeware också, det är väl bättre än default iallafall.

Jag tyckte att det var en jättebra event, synd att man fick vänta utan anledning bara. Och synd att jag kraschade, men det kan man ju inte skylla på ATCn 

Gud:

jo... kanske... Men det finns ju Freeware också, det är väl bättre än default iallafall.

Jag tyckte att det var en jättebra event, synd att man fick vänta utan anledning bara. Och synd att jag kraschade, men det kan man ju inte skylla på ATCn 

¨

Var fick du vänta? Hur vet du att det inte fanns någon anledning? 

AlexFlygare:

Tror inte ATC låter dig vänta i onödan, brukar finnas en anledning till att dom låter dig vänta.

/Elix

Nils Herngren:
Jo jag hade ingen slottid ju, men fick endå vänta typ tio minuter när flygplatsen var nästan helt tom, och ingen annan fick clearence. Men som ni kanske såg på sidan 4 så fick jag starta från 19L så det gick bra endå!

Navigation

Up one level

Next page

Previous page