Onlinedagar (delat från "Kul även på en Måndag")

<< < (5/6) > >>

Svanholm:
aaaaaaand here we go again!!

Att ni bara orkar hålla på!
Det är väldigt kul att se hur vuxna män
beter sig som småbarn och tjaffsar om
vems pappa som har den bästa bilen!

*tar fram popcornen och lutar sig bakåt*

FlyScandinavian:

Ge er nu! Låt folk flyga vart dom vill, och låt dom tycka vad dom vill. Men din beskrivning av IVAO var dock aningen felaktig Nils.

Mvh
Robban, med 74 timmar VATSIM och 251 timmar IVAO. (I princip bara VATSIM på senare tid dock.)

Dson:
Instämmer med Robert och Mattias.

Folk får flyga på IVAO, på VATSIM, dom får flyga offline, dom får flyga var fasen dom vill. Utan att för den delen se att andra människor tjafsar om största och bästa nätverket!

Hälsar Daniel, som flyger på både VATSIM och IVAO då onlineflygning är jävligt roligt på båda nätverken!

Svanholm:
Undrar om riktiga piloter gör så här.

Dom kanske möts på Sky City på arlanda och gör upp om vems bolag som är bäst.
SASpiloterna hävdar att dom har bäst A330 men Fly nordic kontrar med att dom har
snyggast flygvärdinnor. etc.

skulle iofs också vara kul att se.

Gud:
Det lustiga är att det är alltid samma personer som påpekar att den här diskussion är på väg, fast den egentligen aldrig hade behövt börja. Jag påpekade bara att hans attityd inte hörde hemma på IVAO för det vet jag, sen var den hör hemma har jag inte sagt och kommer heller inte föreslå något.

Sluta dra upp samma visa varje gång ni ser IVAO och VATSIM i samma tråd, så ska ni nog se att det kanske kan bli lite vettig diskussioner.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page