Eurostar EV-97 projekti

<< < (5/45) > >>

tigert:
Mutta mitä Eurostarissa tekee keinohorisontilla? :-)

//T

mmniemi:
Quote

Mutta mitä Eurostarissa tekee keinohorisontilla? :-)


Mitä IFR-varustamattomassa Cessnassa tai vaikka Super Cubissa tekee keinohorisontilla? Niin, tuskinpa siitä koskaan haittaa on. Ei ne CessnaPiper-pilotit ole ainoita, joille "pilveen joutumisen vahinko" on sallittua

tigert:
Quote

Mitä IFR-varustamattomassa Cessnassa tai vaikka Super Cubissa tekee keinohorisontilla? Niin, tuskinpa siitä koskaan haittaa on. Ei ne CessnaPiper-pilotit ole ainoita, joille "pilveen joutumisen vahinko" on sallittua


No ei niissäkään niillä mitään tee. Tosin monissa noista se vaan on koska kone on joskus ollut mittarivarustuksessa.

Mutta aika harvassa eurostarissa tuollaista on vastaan tullut, ainakaan Malmilla - painoa tulee lisää sinänsä turhasta härvelistä. Mutta ehkä pilotit vaativat moista?

//T

akos:
Kyllähän se oikeastaan aika turha on, mutta kun keinohorisontti oikeastakin koneesta löytyy, niin kyllä minäkin sen paneeliin väsään.

Mutta nyt yksi kuvatus tämän hetkisestä tilanteesta:
[ attachment removed ]
Suurin osa gaugeista jo paikallaan, tosin niissäkin on vielä vähän viilattavaa.

Oskari.

Rikuuho:
Mahtavan näköstä! Ehkä pohjan bitmappiin kannattaa lisätä sitten vielä vähän heijastuksia ja varjoja (esim. glidesharen alle), elävöittää sitä kummasti. Mutta gauget näyttää hyvältä ja selkeiltä

edit: pitäisi muuten itsekkin tehdä cessnaan se aidon näköinen paneelin bitmap, default gaugeilla..

Navigation

Up one level

Next page

Previous page