Eurostar EV-97 projekti

<< < (9/45) > >>

tigert:

On kyllä rakenteilla jonkinlainen simu, mutta lähinnä isoilla koneilla lentelyä varten. Toki aion myös Ultralla sitten aikanaan sillä kokeilla lentää. Ja kyllä mulle tuo XML-gaugejen "sulavuus" riittää.

Niin ja kiitoksia vaan palautteesta.

Oskari.

Koitas hommata avsim:istä "Reality XP 737 EADI" -gauge ja kokeile sitä FS2004:ssä, huomaat eron Se on niiden ilmainen demogauge - ja siitä muuten saa ihan kätevän keinohorisontin kotiohjaamoon, jotkut jotka oli viime vuonna Ilmailumuseolla Vantaalla kotiohjaamopäivillä varmaan muistaa sen mun simukonsolin jossa se oli, laitettuna paneelin reikään kohdalleen niin että vain se keinohorisonttiosa näkyi. Toimi tosi hyvin.

Mutta joo, riippuu ihan mitä aikoo lentää. Noi RealityXP:n 2D-gauget ja sitten Real Airin ym virtuaalikokkarin 3D-mallissa olevat gauget on ihan toista luokkaa ja mittarilento käsin ohjaten sujuu niillä ihan huomattavasti paremmin.

//Tuomas

dera:
Eikös oikeassa Eurostarissa ole nopeusmittari km/h asteikolla?

edit: ainakin tälläinen muistikuva on mun mielessäni...
Kaipa niissäkin tietenkin on vaihtoehtoja...

mmniemi:

Eikös oikeassa Eurostarissa ole nopeusmittari km/h asteikolla?

Eiköhän niitä saa muillakin yksiköillä...

akos:
Tehtaalla on km/h tai solmumittari vaihtoehtoina, lisäksi myös variometrin saa joko ft/min tai m/s.

Olen vähän miettinyt sellaista, että tekisi nopeusmittarin myös km/h-asteikolla ja variometrin m/s-asteikolla, että voisi itse valita miten on tottunut. Kuitenkin aika paljon tuntuu olevan noita kilometrimittarilla varustettuja Eurostareja. Ja koska tuota keinohorisonttiakaan ei suurimmasta osasta ultrista löydy, olen ajatellut myös mahdollisuutta ottaa se halutessaan pois paneelista.

Oskari.

AnssiM:
Toivottavasti saat tämän projektin ajettua kunnialla loppuun, vaikuttaa sen verran lupaavalta! 

-Anssi

Navigation

Up one level

Next page

Previous page