FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
22.09.17, 22:24

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Muut aiheet
| |-+  Vapaa keskustelu
| | |-+  Tiedotteet ja kehitysideat (Moderators: Sami Puro, Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | | |-+  Simuvalikko kuvankaappausosioon
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] Reply Print
Author Topic: Simuvalikko kuvankaappausosioon  (Read 1528 times)
Ville Elomaa

Date Registered: 17.12.01

Simuvalikko kuvankaappausosioon
« on: 17.10.06, 07:57 »

Olisiko sellainen ihan älytön ajatus, että ainakin kuvankaappausosioon uutta ketjua aloitettaessa ikkunassa olisi valikko,
josta olisi pakko valita, mitä simua ketju koskee (FS:n eri versiot, LockOn, XPlane, jne.)?

Kyseinen tieto olisi sitten jossain kohtaa viestiketjun otsikossa tai ikkunan yläosassa näkyvissä, kun viestejä lukee.

Varsinkin nyt kun Fs X on tullut, alkaa joka ketjun kohdalla ihmetellä, onko lennetty FS9:llä vai FSX:llä.

Tämä sivustohan on varmaan tietokantapohjainen ja tuollaisen tiedon saaminen talteen mahdollistaisi myös kuvien haun simun perusteella.

- Ville -

Mikko Maliniemi
Nik Kammiomieli
Moderator

Date Registered: 05.07.01

Re: Simuvalikko kuvankaappausosioon
« Reply #1 on: 17.10.06, 08:05 »

Paljon helpompi ja järkevämpi systeemi olisi, kun käyttäjä pistäisi otsikkoon käytetyn simun nimen... J.Tammista lainatakseni: K.I.S.S = Keep It Simple Stupid

Entinen hiihtäjä, nykyisin raitis

My photos on Airliners.net
Ville Elomaa

Date Registered: 17.12.01

Re: Simuvalikko kuvankaappausosioon
« Reply #2 on: 17.10.06, 11:42 »

Paljon helpompi ja järkevämpi systeemi olisi, kun käyttäjä pistäisi otsikkoon käytetyn simun nimen... J.Tammista lainatakseni: K.I.S.S = Keep It Simple Stupid

Olen täysin samaa mieltä, mutta juuri siksi ehdotin tuota valikkoa, että käyttäjät (minä itse mukaan lukien  Embarrassed)
yleensä unohtaa tai ei huomaa laittaa sitä simun nimeä mihinkään.

- Ville -

Pages: [1] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1