FSX tweakit
tigert:
Tätä mä kanssa vähän odottelinkin jo, että odotellaas niin kyllä ne kikat taas löytyvät niinkuin FS9:n tapauksessakin.. :-) Kai se WindowsXP pitää hankkia sitten..
//Tuomas
Kopteeni:
Tuo FIBER_FRAME_TIME_FRACTION=0.33 on sitten muuten FPSää alentava asetus. Korkeampi luku --> Enemmän laskenta-aikaa maatekstuureille -->Vähemmän suttuisia tekstuureita --> Pienempi FPS.
Eli jos ei välitä suttuisista tekstuureista niin voi heittää tuoksi luvuksi vaikka 0.10 niin saattaa voittaa muutaman freimin lisää.
woordi:
Kiitokset Kari & kumppanit. Vihdoin kun löysin pienellä avustuksella tuon FSX.cfg filun, niin sain homman toimimaan siedettävästi. Tuohon FIBER_FRAME_TIME_FRACTION:n muutin 0.40, niin sain parempia tuloksia kuin pienemmällä luvulla, vaikka homman pitäisi mennä toisinpäin Lisäksi Daniel Koppisen asetuksista oli huomattavaa hyötyä--> (..tosin fsx.cfg:ssä on vain autogen trees per cell 600 ja buildings 300...)
Welmu:
Quote from: Kari Virtanen on 21.10.06, 05:04
Lisätty uusi osio:
[BufferPools]
PoolSize=5000000
Mitä tuo tekee? Tuota en ole aikaisemmin nähnytkään missään.
- Ville -
Welmu:
Quote from: Tuomas Kuosmanen on 21.10.06, 06:48
Tätä mä kanssa vähän odottelinkin jo, että odotellaas niin kyllä ne kikat taas löytyvät niinkuin FS9:n tapauksessakin.. :-) Kai se WindowsXP pitää hankkia sitten..
Niinpä. Olen itse testaillut FSX:n asetuksia aika järjestelmällisesti ja kyllä aika selkeästi eniten tehoa vie autogen ja shader 2 -vesi.
Eli kun autogenia rajoittaa riittävästi eikä pidä vesiasetuksia kaakossa (itsellä 2.x low) riittää ainakin minulla pahempien
teho-ongelmien poistamiseen. Eihän tuo tietenkään edelleenkään millään 50 fps:llä pyöri, mutta ei yleensä mene pahemin 20 allekaan.
- Ville -
Navigation