FSX tweakit

<< < (4/8) > >>

svirkkul:

Joku väsännyt kunnon pdf tweakin.

http://members.cox.net/spambait/FSXTweakGuide.pdf

irakviper:
Quote from: Ville Elomaa on 22.10.06, 16:51

Mitä tuo tekee? Tuota en ole aikaisemmin nähnytkään missään.

Määritetään näytönohjaimen muistiin jäävän tavaran määrää, default arvo on 1000000, mitä suurempi, sitä enemmän tavaraa jää muistiin, helpottaa sivuille katselua ja käännöksiä sellaisissa paikoissa joissa on paljon piirrettävää. Itsellä on näytönohjaimessa giga muistia ja tällä hetkellä käytössä 10-kertainen arvo.

Tuohon FIBER_FRAME_TIME_FRACTION:n muutin 0.40, niin sain parempia tuloksia kuin pienemmällä luvulla, vaikka homman pitäisi mennä toisinpäin

0,33 on oletusarvo, itse olen koittanut 0,5 ja 0,25 arvoa, enkä oikeastaan osaa sanoa miten päin olisi parempi. Tavoitteena kun ei ole suuremmat FPS:t hinnalla millä hyvänsä vaan mahdollisimman näyttävä ja riittävän sujuva simu.

TEXTURE_BANDWIDTH_MULT=400 arvo on myös vähän hakusessa, tuo 400 oli FS9:ssä minulla hyvä, tällä hetkellä kokeilussa arvo 100. Sinällään aikaa vievää touhua sillä kaikki säädettävät arvot on jonkin verran naimisissa toistensa kanssa, ja se mikä toimii yhdessä paikassa hyvin saattaa olla toisessa paikassa surkea.

FSX:n yksi hyvä puoli on asetusten tallennus ja helppo käyttöönotto, voi tallentaa eri tilanteille hyvin sopivat asetukset...esim. screenshottien ottamista varten kaikki herkut FPS:stä välittämättä, suurkaupunki-ajeluille ja maaseutukierroksille omansa, hitaille ja nopeille koneille omansa jne...

lexy:
toimiiko fs 2004:n photosceneryt fsx:ssä vai ei? ku mä yritin asentaa ne readmen ohjeiden mukaan mut noi fisd:n espoo ja vantaa ei ainakaan mulla suostu toimii.. =(

woordi:
Quote from: Alex Niemi on 23.10.06, 16:58

toimiiko fs 2004:n photosceneryt fsx:ssä vai ei? ku mä yritin asentaa ne readmen ohjeiden mukaan mut noi fisd:n espoo ja vantaa ei ainakaan mulla suostu toimii.. =(

Ilmeisesti ei toimi.

Tatu:
Riippuu siitä mitä lukuja muokkaat. FSX luonnollisesti kontrolloi lukuja osittain menuista joten ei ihme että ne palautuvat joksikin muuksi tästä syystä. Sitten on olemassa jotain rivejä mitä ei voi muuttaa FSX menuista jolloin ne asetukset pitäisivät kyllä pysyä siellä. cfg-filu ei voi olla "Read only".

EDIT

Höh... tässä joku äsken kysyi FSX.cfg muokkaamisesta ja viesti on sitten poistunut. No siinä on sitten vastaus etukäteen. 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page