FSX tweakit

<< < (5/8) > >>

J.H:
Quote from: Tatu Kantomaa on 31.01.07, 12:04

Riippuu siitä mitä lukuja muokkaat. FSX luonnollisesti kontrolloi lukuja osittain menuista joten ei ihme että ne palautuvat joksikin muuksi tästä syystä. Sitten on olemassa jotain rivejä mitä ei voi muuttaa FSX menuista jolloin ne asetukset pitäisivät kyllä pysyä siellä. cfg-filu ei voi olla "Read only".

EDIT

Höh... tässä joku äsken kysyi FSX.cfg muokkaamisesta ja viesti on sitten poistunut. No siinä on sitten vastaus etukäteen. 

Joo kysäsin, mutta huomasin, ettei ongelmaa edes ollut syntynyt. Poistin viestin, koska se oli ehtinyt olla vasta noin 30s siinä. Kiitos vastauksesta.

teropa:
Mulla ei tuo Shader 1.0 -kikka vaikuttanut mitään frameihin.

Tosin lisäsin sen ATI:n kortin "Radeon XP" kohtaan ja fsx.cfg:ssä sitten sinne näyttökortin kohdan alle. Luultavasti ei ole ihan oikein mulla laitettu, kun ei tullut mitään vaikutusta.

Olisi kiva tietää jotain lisäkikkoja. Noista Matt Foxin tekstuurikikoista muutama autogeniin liittyvä auttoi, mutta loput ei... itseasiassa mulla framet huononi niillä lopuilla konversiokikoilla. Aika kumma...

Tero

Tatu:
Ostin puolivahingossa uuden näyttiksen ja heti kokeilemaan FSX:ää..... surkea, surkea, huonompi kuin vanhalla Radeon 9800Prolla. (Uusi on X1600Pro) No, minä deletoin FSX.cfg filun ja käynnistin simun.... avot. Nyt toimii ja pyörii aika hyvin aika korkeilla asetuksilla. (mesh 100%, vedet 2xmin, terrain texture res. 1m) Tässä kortissa on muistia 512MB kun vanhassa oli 128, sen eron kyllä huomaa FSX:ssä.

JuhoM:
Olen koittanut saada tässä parinpäivän aikana FSX:n asetuksia edes jotenkin toimivaksi. Olen testannut kaikkia mahdollisia kikkoja, niin että grafiikka olisi edes kohtuullinen. Käytössä on;

ATI Radeon 9600 256mb
Intel Celeron 2,4ghz
1gb RAM

Minkälaiset asetukset sopisi tälle koneelle, vai kannattaako siirtyä suosiolla käyttämään FS9:ä?

Tatu:
Quote from: Juho Mattila on 22.03.07, 15:26

Minkälaiset asetukset sopisi tälle koneelle, vai kannattaako siirtyä suosiolla käyttämään FS9:ä?

Sanotaanko näin että FS9 saat toimimaan paremmin helpommin.

Käytännössä FSX asetuksia pitää laskea sen verran että se näyttää melkein samalta kuin FS9 joten mitä saat FSX mukana mitä ei periaatteessa ole FS9:ssä?

Navigation

Up one level

Next page

Previous page