FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
27.09.20, 03:53

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Yleinen simulaattorikeskustelu (Moderators: Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti)
| | |-+  PAI:n poistaminen
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] Reply Print
Author Topic: PAI:n poistaminen  (Read 936 times)
AY5
Former member
PAI:n poistaminen
« on: 09.11.06, 13:57 »

Mitenhän lentoyhtiön PAI:n voisi poistaa? Koneet ja kaikki. Itse en ole oikein älynnyt miten sen voisi tehdä  Embarrassed
peltipurkki
Former member
Re: PAI:n poistaminen
« Reply #1 on: 09.11.06, 13:58 »

Samalla installerilla millä ne on asennettukkin??
AY5
Former member
« Reply #2 on: 09.11.06, 14:00 »

Täytyykin kokeilla tuota  Roll Eyes
Niko Pursiainen

Date Registered: 01.11.05

« Reply #3 on: 09.11.06, 14:05 »

Moi, (ainakin fs9 :ssä ) kansiosta  ...fs9/scenery/world/scenery pitäisi löytyä tiedosto nimeltä Traffic_PAI ( jos siis olet asentanut kaikki lentoyhtiöt samaan tiedostoon, muuten poista niiden lentoyhtiöiden omat tiedostot ), poista se. Sitten mene ...fs9/aircraft kansioon ja poista kaikki PAI... -kansiot. En tiedä, että voiko PAI:n installerilla poistaa asennuksia, mutta noin sen voi tehdä.
AY5
Former member
« Reply #4 on: 09.11.06, 18:44 »

Tuolla Nikon neuvolla poistetaan KOKO PAI:asennus, mutta mitenhän voisi poistaa vain yhden PAI-yhtiön, minun tapauksessani American Airlinesin  Huh
Mika Virolainen

Date Registered: 18.12.01

« Reply #5 on: 09.11.06, 20:54 »

Samalla installerilla millä ne on asennettukkin??

Saithan jo vastauksen! Eli juuri sillä millä asensitkin!

T: Mika

Intel I7 8700K @ 5.0Ghz/ 16Gb DDR4 3200Mhz / GF GTS 1080/8Gb / Samsung EVO960 500Gb SSD for simulator & addons.
Kalle Heinonen

Date Registered: 04.09.05

« Reply #6 on: 09.11.06, 21:05 »

Näin minä ainakin sen teen:

1. Purat Traffic_pai.bgl:n Ttoolsilla

2. Etsit ilmestyneestä Aircraft_PAI tekstitiedostosta kaikki American Airlinesin koneet, joiden koodi taitaa olla AAL.

3. Poistat niiden koneiden lentosuunnitelmat FlightPlans_PAI tekstitiedostosta. Eli jos Aircraft_PAI:ssa lukee vaikka AC#3,200,Boeing 737-800 AAL niin etsit FlightPlans_PAI tekstitiedostosta kaikki AC#3 alkavat rivit ja poistat ne. Näin teehdään jokaiselle koneelle.

4. Kun Americanin lentosuunnitelmat on poistettu FlightPlans_PAI:sta, voit poistaa kaikki AAL:n koneet myös Aircraft_PAI tekstitiedostosta.

5. Tallenna molemmat tekstitiedostot ja "kokoa" FlightPlans_PAI, Airports_PAI ja Aircraft_PAI Ttollsilla.

6. Uudelleenkäynnistä simu, jos se oli taustalla pyörimässä.

7. Jos haluat voit nyt poistaa AAL:n paintit PAI:n koneista (Jos et tarvitse niitä enää).

Toivottavasti auttaa Smiley.

Mika Virolainen

« Reply #7 on: 10.11.06, 05:14 »

Saithan jo vastauksen! Eli juuri sillä millä asensitkin!

Lainaan itseäni ja pyydän nöyrimmästi anteeksi: Anteeksi Embarrassed

PAI -installerilla EI voi poistaa asentamiaan paketteja. Ainakaan itse en löytänyt tätä mahdollisuutta! Se miksi minä ja jotkut muutkin näin väittävät johtuu varmaankin siitä että olemme poistaneet default liikenteen PAI installerilla! Tästä jää kuva että installerilla voi poistaa valitsemiaan paketteja. Pahoittelen  Embarrassed

Intel I7 8700K @ 5.0Ghz/ 16Gb DDR4 3200Mhz / GF GTS 1080/8Gb / Samsung EVO960 500Gb SSD for simulator & addons.
Ilkka Portti
Body Monkey
Moderator

Date Registered: 31.07.01

« Reply #8 on: 10.11.06, 06:29 »

Lainaan itseäni ja pyydän nöyrimmästi anteeksi: Anteeksi Embarrassed

PAI -installerilla EI voi poistaa asentamiaan paketteja. Ainakaan itse en löytänyt tätä mahdollisuutta! Se miksi minä ja jotkut muutkin näin väittävät johtuu varmaankin siitä että olemme poistaneet default liikenteen PAI installerilla! Tästä jää kuva että installerilla voi poistaa valitsemiaan paketteja. Pahoittelen  Embarrassed

Eikös PAI:lla ole myös uninstaller, jolla noita paketteja voidaan poistella?

www.flyfinland.fi
Mika Virolainen

« Reply #9 on: 10.11.06, 08:34 »

Pikaisella PAI:n sivujen selauksella ei löytynyt, joka on oikeastaan aika kummallista...

Ilkka Portti
Body Monkey
Moderator

Date Registered: 31.07.01

« Reply #10 on: 10.11.06, 08:49 »

Pikaisella PAI:n sivujen selauksella ei löytynyt, joka on oikeastaan aika kummallista...

Muistin väärin, ei siellä mitään uninstalleria ollutkaan. On olemassa myös tällainen vaihtoehto:

Avaat TToolsin ja valitset oikean puolen listasta PAI:n traffic-paketin ja paina decompile.
Tämän jälkeen avaat decompilen johdosta syntyneet aircraft.txt:n ja flightplans.txt:n. Etsit aircraft.txt:stä AA:n AC#xxx -rivit ja flightplans.txt:stä vastaavat AC#xxx -rivit ja poistat ne. Tämän jälkeen tallennat molemmat filut ja ajat TToolsin compile-toiminnon.

www.flyfinland.fi
AY5
Former member
« Reply #11 on: 10.11.06, 13:41 »

Kiitoksia kaikille, nyt lähti PAI:n AA:t. Hain itse PAI:n AA:n tilalle World of AI:n AA:n, kannataa kokeilla. Minusta ainakin se on paljon parempi ja aikataulutkin ovat kesältä 2006  Grin. Koneetkin ovat aidompia. Hakekaa ihmeessä ja yllättykää!!  thmbup
WOAI:n asennus on ehkä ensin vähän epäselvä mutta kyllä se siitä  Smiley
Pages: [1] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1