OH-IMS (kuvia lisätty 21.9.2008)
MikaelT:
Quote from: Juha Klemettinen on 24.03.07, 20:02
Model Expoon on aikaa vajaa viikko...
Lupauksen mukaisesti simulaattorilla lennetään Expossa...
Tätä odotan innolla.
Juhak:
Tämän illan tilanne on, että korkeus ja siiveke toimivat. Potentiometrin virittely siivekkeille oli yllättävän vaikea pala, mutta kun ratkaisun keksi, niin itse toteuttamiseen ei mennyt pitkään.
Kaasu toimii siinä määrin, että cessnalla voi pöristellä. Suunta toimii, mutta mekanismissa on sen verran klappia, että se vaatii vielä virittelyä. Mutta lupaus pitää: Expossa lennetään. Simulaattori on vielä kaukana valmiista, mutta eiköhän siitä jonkinlaisen käsityksen saa.
Juha.
freelaw:
Quote from: Juha Klemettinen on 26.03.07, 19:12
Tämän illan tilanne on, että korkeus ja siiveke toimivat. Potentiometrin virittely siivekkeille oli yllättävän vaikea pala, mutta kun ratkaisun keksi, niin itse toteuttamiseen ei mennyt pitkään.
Kaasu toimii siinä määrin, että cessnalla voi pöristellä. Suunta toimii, mutta mekanismissa on sen verran klappia, että se vaatii vielä virittelyä. Mutta lupaus pitää: Expossa lennetään. Simulaattori on vielä kaukana valmiista, mutta eiköhän siitä jonkinlaisen käsityksen saa.
Juha.
Onko se nyt siellä lennettävänä? Ja missä kunnossa on? Pölähdän paikalle tänään tai huomenna.
Juhak:
Quote from: Matti Averio on 31.03.07, 09:47
Onko se nyt siellä lennettävänä? Ja missä kunnossa on? Pölähdän paikalle tänään tai huomenna.
On se siellä, ja lennettävänä. Tänään sain jopa polkimet houkuteltua toiminaan jotenkin kunnolla (eilen Cessnassa pienikin liike jalalla poikkeutti suuntaperäsimen heti ääriasentoon...). Olen positiivisesti yllättynyt ettei mitään ole hajonnut kahden päivän aikana *koputtaa puuta*, tai ainakin kaikki tuntui pelittävän kun tein messujen sulkeuduttua pienen lenkin...
Juha.
Orm87:
Voisko laittaa muutaman kuvan messuilta? Onko mielenkiintoa simua kohtaan ollut paljonkin?
Tässä sitä oman projektin valmistumista odotellessa..
-Ormi-
Navigation