OH-IMS (kuvia lisätty 21.9.2008)

<< < (6/13) > >>

Arto:
Erikoinen tapa toimittaa tavara siten että niissä on vielä jöötit kiinni, asiakas joutuu itse leikkaamaan purseet pois ja siistimään.
Johtuu varmaan siittä että ettei ko tuotteilla ole paljoa kilpailua niin ei tarvi paljoa siistiä, noo ei toi silti mikään ylipääsemätön onkelma ole, mietitytää vaan sentakia että että olin entisessä elämässä asettaja muovitehtaassa.

Juhak:
Quote from: Arto Eriksson on 11.09.07, 06:52

Erikoinen tapa toimittaa tavara siten että niissä on vielä jöötit kiinni, asiakas joutuu itse leikkaamaan purseet pois ja siistimään.
Johtuu varmaan siittä että ettei ko tuotteilla ole paljoa kilpailua niin ei tarvi paljoa siistiä, noo ei toi silti mikään ylipääsemätön onkelma ole, mietitytää vaan sentakia että että olin entisessä elämässä asettaja muovitehtaassa.

Hyvä pointti!
Mutta eipä tuo vanhaa pienoismallin rakentajaa häiritse, päinvastoin. Fiilis on varmaan sama kuin rakentaisi Airfixin koottavaa 
Juha.

Transisto:
Sain itsekin vihdoin Simkitsiltä tietoa mittaritilauksesta, eli huomenna lähtevät matkaan. Oli jo aikakin! 

Juhak:
No niin! Simulaattori-blogin galleria toimii taas 
Blogihan löytyy osoitteesta: http://simulaattori.ilmailumuseo.fi/
Päivitä projektin nykytilan blogiin lähi päivinä. Pysykää kanavalla, blogiin saattaa tulla myös muuta juttua liityen museon simuihin.
Juha.

Juhak:
Päivitelläänpä taas...
Simu etenee hitaasti, mutta varmasti. Tässä välissä on mm. tehty kaksi erikoisnäyttelyä museolle yms.

Mittareita jonossa. Simuun on tällä hetkellä tulossa sekä perinteisiä simkits-mittareita+CCU ja usb-mittareita

USB-system  . Kuvassa hubit on vielä halpoja Verkkokaupan tuotteita, mutta ne eivät pelittäneet ketjussa. Nyt hubit on vaihdettu laadukkaisiin Hama-merkkisiin 

Mittaritaulujen pohjat sovitettuna paikoilleen. Tällä hetkellä oikean puoleiseen tauluun on mitoitettu mittareiden paikat, nyt alkaa erilaisilla reikäporilla yms. kokeileminen...

Uusvanha paneli, joka on maalattu Bilteman mattamustalla... Jos joku tietää miten sen **##%**#%#:n maalin saa mataksi, niin kertokaa.

Yritän ehtiä päivittämään blogiakin pitkästä aikaa...
Juha.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page