Blitziin lähtijöitä?

(1/4) > >>

Lonkka:
Moro!

The Urban Blitz! -07 lähtijöitä?Itse ajattelin raahautua taas Tampereelle.Viime vuonna oli Jyrä&CH allekirjoittaneen kanssa ko. tapahtumassa.
Pirun kivaa porukkaa ja "PanzerFlak:ia".Nyt kun FSNSquadron on voimissaan niin ei kun kehiin!!

http://www.virtualpilots.fi/forum/article.php?id=621&group=virtualpilots.tiedotus#621

MT

motojuzzi:
Hep hep. Vaikka en oo ehtinytkään lentää sitten kesän, niin ajattelin tuonne tulla, kun kerran Tampereella nykyään asustelen. Olen nyt kattellu käytettyä näyttöä ja irtonäppistä, jotta sais tän läppärin valjastettua lentokäyttöön, kun ei tuohon pöytäkoneeseen ole ihan heti rahaa. Sitte vielä pitäis hommata joku pöytä, millä konetta pitäis, kun tällä hetkellä se majailee sohvalla pahvilaatikon päällä.. 

woordi:
Ehkäpä sitä vois taas lähteä. Vaikea vielä varmaksi sano. Hauskaa ainakin viimeksi oli.

Lonkka:

Hep hep. Vaikka en oo ehtinytkään lentää sitten kesän, niin ajattelin tuonne tulla, kun kerran Tampereella nykyään asustelen. Olen nyt kattellu käytettyä näyttöä ja irtonäppistä, jotta sais tän läppärin valjastettua lentokäyttöön, kun ei tuohon pöytäkoneeseen ole ihan heti rahaa. Sitte vielä pitäis hommata joku pöytä, millä konetta pitäis, kun tällä hetkellä se majailee sohvalla pahvilaatikon päällä.. 

Urbanissa niitä pöytiä riittää,ja piuhoja!Varatkaa nyt aikaa ensi helmikuulle!Tosi mukavaa porukkaa,saunomista,roskaruokaa ja lentämistä ym. ym....Nyt kun FSNSquadron on voimissaan kannattaa näyttää..

MT

motojuzzi:
Voehan perhana, pitänee käydä nyt sitte ostamassa tuo 1946, muuta vaihtoehtoa siis ei taida olla, jos haluaa päästä Blitzissä ilmaankin muiden kanssa..? Meinasin jo ilmottautua, mutta päätin jättää vielä vähän aikaa miettimiselle, ihan varmuuden vuoksi.

Navigation

Up one level

Next page