Fart i Sverige igen på VATSIM!

(1/2) > >>

simonbrygg:
På söndag är ESOS_CTR, ESSA_APP, ESSA_DEL och ESNZ_APP bokat och mer lär det bli innan söndagkväll, så vi vill ha mycket trafik som lockar mer ATC. Jag själv kommer att hålla stockholm control öppet hela kvällen

FlyScandinavian:
Låter gött! Självklart ska man försöka dyka upp.
Hur var det nu i helgen? Det var ju något krux med ServInfo/"Who's online" tjänsten så jag har ingen koll då jag inte flög. Men det var iallafall event i Nordnorge, så mycket vet jag.

Marek:
Ja, tyvärr var feeden nere mellan VATSIM-servrarna och ServInfo. Den kom naturligtvis igång en halvtimme innan eventet slutade. 

Men för de som var påloggade så var det väldigt gott om trafik i Nordnorge, se bilder här (bläddra ner en sida eller så):
http://www.flightsim.no/forum/showflat.php?Cat=0&Board=UBB9&Number=505818&page=0&fpart=10

Satt själv ENBD_E_CTR, kul att sitta på lite andra ställen ibland. Fast det var lite hektiskt i början innan jag fått upp alla chartsen, hehe. 

FlyScandinavian:
Jomen, ser ju att att ha varit ordentlig fart där!

simonbrygg:

Låter gött! Självklart ska man försöka dyka upp.
Hur var det nu i helgen? Det var ju något krux med ServInfo/"Who's online" tjänsten så jag har ingen koll då jag inte flög. Men det var iallafall event i Nordnorge, så mycket vet jag.

Låter bra de! Jag vill ha mycket trafik på mitt esos

Navigation

Up one level

Next page