Vatsimträff?

<< < (4/6) > >>

HenrikAbrahamsson:
vet inte... inte hört ett smack iallafall! 

FlyScandinavian:
Jorå, både jag och Simon har haft rätt mycket i våra liv senaste tiden, men visst har vi idéer, det lovar jag er! Jag har ingen koll på SVA's träff då jag inte längre är medlem där, vet inte om Simon har det, men annars kanske man kunde arrangera en mer öppen träff. Det beror iallafall på, ett alternativ skulle kosta en slant oavsett antal deltagare och det skulle ju vara mer förmånligt desto fler vi var.

Vi återkommer!

simonbrygg:
Quote from: Robert Nicander on 19.12.06, 17:46

Jorå, både jag och Simon har haft rätt mycket i våra liv senaste tiden, men visst har vi idéer, det lovar jag er! Jag har ingen koll på SVA's träff då jag inte längre är medlem där, vet inte om Simon har det, men annars kanske man kunde arrangera en mer öppen träff. Det beror iallafall på, ett alternativ skulle kosta en slant oavsett antal deltagare och det skulle ju vara mer förmånligt desto fler vi var.

Vi återkommer!

Det stämmer mycket bra, Som sagt har vi två det ganska mycket att göra just nu men blir luganare i allafall för min del under jullovet nu! Vi ska sätta oss ner och börja planera något som skulle kunna passa så många som möjligt och sen att komma på lite aktiviteter att göra under träffen också. Men som sagt får vi återkomma inom nära framtid!

HenrikAbrahamsson:
Nå... har det blevigt något plannerat detta senaste halvåret? 
Är faktist sugen på en VATSIM träff snart...

simonbrygg:
Quote from: Henrik Abrahamsson on 20.08.07, 20:38

Nå... har det blevigt något plannerat detta senaste halvåret? 
Är faktist sugen på en VATSIM träff snart...

Börjades att prata om att ha en träff gemensamt med SVA men ser ganska dött ut där borta så vi får nog planera något eget igen!

Navigation

Up one level

Next page

Previous page