Olenko joutunut terrorin kohteeksi?

(1/1)

MikaelT:
Äsken katselin IVAO:n sivuilla keitä on Suomessa lentelemässä ja klikkasin siitä nimen kohdalta, jotta saisin tarkemmat tiedot lentäjästä. Ikkunan auetessa pyysi IVAO kirjautumaan sisään, vaikka olen ruksinut remember me-kohdan ja tänään aikaisemmin käynyt tarkastamassa omat tietoni ilman erillistä kirjautumista. Mutta kun rupesin kaivamaan salasanoja, nepä ei kelvanneetkaan!

Olen tallentanut sähköpostin, jossa salasanat tulivat Word-tiedostona ja sieltä aina ne copy-paste menetelmällä olen lyönyt selaimeen. Laitoin sitten password reminderiin, ja sain sähköpostissa salasanat, ja ne olivat tyystin eri salasanat, kuin minun alkuperäiset! Onko näin, että IVAO lähettää aina uudet salasanat tiedustellessa vai olenko joutunut tietomurron kohteeksi?

Nikop:
Moro, äsken kun olin Helsingin tornissa, tuli tämmöstä viestiä: IVAOpasswords changed at 1300Z. A new password can be requested via the password reminder in www.ivao.aero/members

Eli täältä  http://www.ivao.aero/members/     ja siitä Person -kohdasta klikkaa ja sitten Password Reminder.

MikaelT:
Joo sain saman viestin ja uuden salasanan. Kaikki siis kunnossa.

Navigation

Up one level