FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
24.10.17, 02:25

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Yleinen simulaattorikeskustelu (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  CH Yoken ja CH pedaalien käyttöönotto
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] Reply Print
Author Topic: CH Yoken ja CH pedaalien käyttöönotto  (Read 558 times)
kimmo.leskinen
Former member
CH Yoken ja CH pedaalien käyttöönotto
« on: 07.12.06, 15:17 »

Moro vaan!

Vanha Falcon4 pilotti ja Cougarin käyttäjä ihmeissään uusien lelujen kanssa. Pitääkö/kannattaako asentaa CH:n manager ja sillä laitella toiminnot paikalleen vai pelkästään windowssin ajureilla ja FS:ssä "ohjelmoida" toiminnot? Sitten löytyi joku fsuipc jonka ostamalla vissiin voi kanssa ohjelmoida toimintoja ja akseleita ohjaimeen.

Se nyt vaan hämää että mitä minä oikeastaan tarvitsen ja missä järjestyksessä pitäisi asennella?

Mulla on FS2004 sekä FSX mutta vaakakuppi taitaa kallistua tuon 2004:n puolelle, ainakin toistaiseksi. Nuo FISD:n kentät on tosi hienoja ja koneita saa netistä minkä visa kestää.  Smiley Kunhan saa nuo ohjaimet pelittämään niin varmaan joutuu visaa vinguttamaan.  Grin
Mika Virolainen

Date Registered: 18.12.01

Re: CH Yoken ja CH pedaalien käyttöönotto
« Reply #1 on: 07.12.06, 15:47 »

Itse olen asentanut managerin, eikä siitä ainakaan haittaa ole ollut. MM Richards Burns rally:ssa täytyi managerilla vaihdella asetuksia. Toisaalta enpä ole kokeillut ilman manageria? Varvasjarrut ovat aiheuttaneet päänvaivaa koska ovat erittäin herkät sääti sitten managerilla tai FS:llä!

T: Mika

Sami Virkkula

Date Registered: 19.04.04

« Reply #2 on: 08.12.06, 05:19 »

FSUIPC maksaa 23euroa mikä minusta ei todellakaan ole mikään iso summa rahaa kun mukana tulee kaikkea muutakin kivaa. Itsellä ei ole mitään CH:n ohjelmaa asennettuna vaan fsuipc:llä saa kätevästi säädettyä nuo akselit (myös varvasjarrut) kohdilleen.
Esa Lehtismäki

Date Registered: 26.09.03

« Reply #3 on: 08.12.06, 06:28 »

Mitään ajuria ei tarvita, toimii ihan sellaisenaan ja on aika pitkälle valmiinakin FS:ssä. Control Managerilla saa tehtyä mutkikkaampia juttuja ja FSUIPC:llä saa säädettyä käyrät mieleisekseen, minkä ainakin itse teen aina sivuperäsimelle. Loivennan keskialuetta, etteivät polkimet ole niin herkät pikkukorjauksissa.

Lasse
Former member
« Reply #4 on: 08.12.06, 09:41 »

Mitään ajuria ei tarvita, toimii ihan sellaisenaan ja on aika pitkälle valmiinakin FS:ssä. Control Managerilla saa tehtyä mutkikkaampia juttuja ja FSUIPC:llä saa säädettyä käyrät mieleisekseen, minkä ainakin itse teen aina sivuperäsimelle. Loivennan keskialuetta, etteivät polkimet ole niin herkät pikkukorjauksissa.

Moi...

Mulla on ollut ongelmana juuri käyttäessäni polkimia että ne ovat todella herkät. Melkein aina tuskastun, kun jalkaa ei saa siirrettyä juuri ollenkaan ilman että kone kaartaa nousussa jo radalta. Miten sä olet tai mistä vaikuttanut asetuksiin?
Esa Lehtismäki

Date Registered: 26.09.03

« Reply #5 on: 08.12.06, 12:55 »

Rekisteröidyn FSUIPC:n säädöissä saa mille vaan ohjaukselle laittaa mieleisensä käyrän.

Lasse
Former member
« Reply #6 on: 08.12.06, 13:21 »

ok, kiitos vastauksesta. Smiley
kimmo.leskinen
Former member
« Reply #7 on: 08.12.06, 14:30 »

Kiitoksia vastauksista.

Simmarketista tulikin jo koodi tuohon Fsuipc:hen niin tuossapa sitä on varmaan viikonlopuksi säätämistä.
Pages: [1] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1