Litet Crowded Skies i Sverige på Fredag 15/12-06?

(1/4) > >>

vigge:
Hejsan. Jag har inget speciellt på Fredag så varför inte koppla upp sig som ATC på IVAO?
Men så kom jag på att det inte är så roligt med kanske bara en ATC, så jag undra ifall det är någon som skulle vilja ha något slags event på Fredag 15/12 och försöka blida ett litet "Crowded Skies" och locka massor av piloter och ATC!

Själv kan jag sitta ATC från klockan 15:00-01:50.

Hoppas någon/några är intresserade!

FlyScandinavian:
Kan man sitta så många timmar utan att trilla av stolen? 

vigge:

Kan man sitta så många timmar utan att trilla av stolen? 

Men det är ju enkelt! Bara att ha en doggybag med 20st Coca Cola, En STOR påse med godis och lite Oxfilé!
Skämt och sido, Nån liten matpaus kanske jag tar på 15min annars blir jag nog online dom timmarna. Läsken och godiset kan ju alltid vara med vid datan!

FlyScandinavian:
Victor min gode vän, du går i högstadiet nu, då ska man vara ute och ragga på fjortisar, festa och busa på helgerna!
Men, jag önskar dig all lycka med eventet iallafall.

PS. Glöm för tusan inte Red Bull'en! DS.

vigge:

Victor min gode vän, du går i högstadiet nu, då ska man vara ute och ragga på fjortisar, festa och busa på helgerna!
Men, jag önskar dig all lycka med eventet iallafall.

PS. Glöm för tusan inte Red Bull'en! DS.

Robban, Alltså tjejerna står ju utanför dörren hela tiden och ringer på! Därför vill jag ha en chans att kunna få se mycket piloter och ATC online i Sverige på fredag!

Jag funderar på vilken position jag ska ta, Någon som har lust att full bemanna en flygplats?

Navigation

Up one level

Next page