FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
19.10.19, 09:14

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Yleinen simulaattorikeskustelu (Moderators: Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti)
| | |-+  Project AI:n pakettien manuaalinen asennus FSX:ään.
:  

« previous thread next thread »
Pages: [1] Reply Print
Author Topic: Project AI:n pakettien manuaalinen asennus FSX:ään.  (Read 428 times)
Rautatie
Former member
Project AI:n pakettien manuaalinen asennus FSX:ään.
« on: 16.12.06, 10:01 »

Elikkäs, mihin kansioon nää AI-Liikenne-paketit pitää FSX:ssä laittaa, kun asentaa Project AIn paketteja? Pitääkö siinä tehdä muuta kun tökätä ne tiedostot sinne? Ja sitten vielä, miten default-liikenteen saa pois FSX:ssä? Itse en löytänyt semmosta tiedostoa joka oli FS9:ssä. Kiitos vastauksista jo etukäteen.
Matti Averio
WALL-E

Date Registered: 05.10.06

Re: Project AI:n pakettien manuaalinen asennus FSX:ään.
« Reply #1 on: 16.12.06, 10:43 »

Siis .bgl tiedestot menee tänne \Scenery\World\Scenery, josta voit poistaa(tee varmuuskopio jonnekkin!) trafficAircraft.bgl tiedoston, joka heittää koko defuliikenteen roskakoriin. Ja lentokoneet \SimObjects\Airplanes kansioon.

Rautatie
Former member
Re: Project AI:n pakettien manuaalinen asennus FSX:ään.
« Reply #2 on: 16.12.06, 11:12 »

Siis .bgl tiedestot menee tänne \Scenery\World\Scenery, josta voit poistaa(tee varmuuskopio jonnekkin!) trafficAircraft.bgl tiedoston, joka heittää koko defuliikenteen roskakoriin. Ja lentokoneet \SimObjects\Airplanes kansioon.
Ongelma ongelman perään. Kun olen nyt laittanut sen asentamaan ne lentokoneet tohon sun sanomaan kansioon, ja olen asentanut ne manuaalisesti, ne lentokoneet ei ilmesty kentälle. Valitsin siinä ekana et mul ois FS2004, ja muutin sen FSX-kansioksi, mut ne koneet ei vaan tuu sinne.
Pages: [1] Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1