Flight Captain test

<< < (9/9)

markust:

hahaha nää! TEB är en VOR 10nm sydöst (är det rätt?) om Arlanda.

Och där ligger Täby? 

[ attachment removed ]

Kartan från Enrio

/Markus

Dson:

Vill absolut inte tracka ner på någon! så tolka det inte som så!

men det är just kommenterer som den där som gör att jag och säkert många med mig blir rädda för att börja flyga online, Continue to Teddy,Tango Echo bravo skulle jag inte ha en blekaste om...

Det var absolut inte så jag menade...

Men när stora grupper (Vi talar 7-8 stycken) börjar flyga på platser dom uppenbarligen inte kan ett skit om, och dessutom knappt talar engelska... Då går det för långt.

Men enstaka nybörjare som vill lära sig lite och som faktiskt har lite självföraktning har jag ingenting emot, det är bara roligt.

Nigge:

Det var absolut inte så jag menade...

Men när stora grupper (Vi talar 7-8 stycken) börjar flyga på platser dom uppenbarligen inte kan ett skit om, och dessutom knappt talar engelska... Då går det för långt.

Men enstaka nybörjare som vill lära sig lite och som faktiskt har lite självföraktning har jag ingenting emot, det är bara roligt.

Nu lät det bra mycket bättre
känns som jag kommer utanför tråden ordentligt nu,
men är det rent tekniskt möjligt att få "träning" av en ATC... avskilt ifrån resten av flygningarna, så man kan göra sina misstag utan att vara ivägen för alla andra?=)

(sorry för att jag kapar tråden!)

Beppe:

Vad är det?

http://uncyclopedia.org/wiki/Emo

men är det rent tekniskt möjligt att få "träning" av en ATC...

Självklart är det det, kontakta Max Dijkstra eller Jakob Arnell som finns här på forumet så kan dom hjälpa dig med allt du behöver. 

SAS570:

Och där ligger Täby? 

[ Attachment not found - or removed ]

Kartan från Enrio

/Markus

Rättare sagt så ligger VOR fyren mer åt Vallentuna, vid ett samhälle som heter Brottbyför att vara mer exakt, E18 passerar rätt igenom.

MVH
Micke

Navigation

Up one level

Previous page