IVAO kuvia

<< < (205/1631) > >>

OttoPOI:
Tässä tämäniltaiselta Gardermoenin legiltä, SK885 Dirlandasta. Kukaan ei karautellut M11llä nokan edestä ja Arlandassa oli tornikin paikalla 

Noustaan kohti laskevaa boollssia.
[ Attachment not found - or removed ]

Lyhyehköä finaalia tielle 19R, käsin tottakai  (<33333333333, jnejne..  )
[ Attachment not found - or removed ]

omaaalto:
Jeps, itsekin olin tuona sunnuntai-iltana lennolla C208:lla EFHK-EFTU. Kaikki meni muuten ihan hyvin, mutta Turun päässä jotenkin käsittämättömästi suuntasäde meni noin niinku asematason suunnilta. Liukupolku ei myöskään ollut ollenkaan toiminassa. Sitten ei auttanut tehdä ILS Z:a, vaan RNAV.   Ja skenu on FISDin.

PS. Kiitti Ville Heikkiselle Turun torniin, kiva yllätys että miehitit menetelmäkentän!

ilari:
Quote

Tapahtuu kyllä johdetullakin. Eilen olin lähestymässä Brysseliin lyhyellä loppuosalla 25L kun poikkikiitotieltä lähti kone nousukiitoon. Tornijohtaja yritti turhaan saada konetta pysäyttämään mutta hän ei meinannut ymmärtää. Ylösvetohan siitä tuli. Mukava kokemus muuten, ja Aerosoftin EBBR scenery on mahtavan hieno. Pitää tuossa jonain päivänä otta vähän kuvia jos sattuu mukava legi.


Ja tapahtuu noita ihan IRLkin.  Kerran kuuntelin skanneria kun BAW798 tuli laskuun 15, seuraava laskija lyhyellä loppuosalla. No 798 jäi sitten radalle maleksimaan. LJ joutui karjumaan "Speedbird 798, vacate runway NOW!!" ennen kuin mitään tapahtui. Lappuahan siitä tuli...

nordic:
ELL151 EETN-EDDH

Tutkan vektoroimana ILS RWY23. "Estonian151, wind XXX/XXkts, continue approach as number two, expect late landing clearance".
[ Attachment not found - or removed ]

"Estonian151, wind XXX/XXkt RWY23 cleared to land".
[ Attachment not found - or removed ]

Mixual:
Äsken tuli pitkästä aikaa otettua vispilä hangaarista ja tehtyä EFHK-EFTU legi. Tässä Turun päässä rullaamassa asematasolle ja Ahosen Tommi lähdössä Poria kohti:

[ Attachment not found - or removed ]

Navigation

Up one level

Next page

Previous page