IVAO kuvia

<< < (209/1631) > >>

Starchild:
Mä kattelin, että paikalla on paljon koneita ja torni, niin mennään paikalle kiusaamaan.

juhis:
Quote

Hyvännäköistä settiä! Tätä lisää

Kiitos. 

Quote

Ihan mielenkiinnosta: satuitteko kaikki yhtä aikaa tuonne Malmille ihan sattumalta? Vai oliko tästä sovittu jossakin?

Joo kyllä me tuosta mesessä jotenkin sovittiin.  

Donald:
Quote

Boarding, jostain syystä portti tullut  vähän koneen sisään


Sul on parametrit väärin....

nordic:
Yoyoyo!

Parit paluulegiltä Berlin Tegel (EDDT) - Riga (EVRA)

Bremen Radar oli laittamassa meitä matkaan, tässä työntö ja käynnistys jo suoritettu. Luffen dösä ponnistaa taustalla.
[ Attachment not found - or removed ]

Lentoonlähtöön saatiin tänään kiitotie 08R ja RAKIT1T lähtöreitti. N1 60 asti työnnettiin tehoja käsin, josta sitten TO/GA. 80knots ja arvot kohillaan  .
[ Attachment not found - or removed ]

"Air Baltic 218 is airborne tuutausond passing". "Air Baltic 218, radar identified, climb FL160, after 5000ft high speed approved". "Climbing FL160, after 5000ft high speed aproved, Air Baltic 218". Ja hetken perästä tuli mukava DCT: "Air Baltic 218, turn left direct BODLA and continue climb to FL370" "Left turn direct BODLA and up to FL370, Air Baltic 218, thx", jonne tässä siis kääntyillään.
[ Attachment not found - or removed ]

Siinä teille GS:ää  .
[ Attachment not found - or removed ]

Rigan päässä ILS:ä kiitotielle 36. Kartan ohjeistuksen mukaisesti säilytettiin tuo IAS160 kunnes 4DME IRP:lle, josta lähdettiin hidastamaan lähestymisnopeuteen (VAP) joka oli tänään 124kts.
[ Attachment not found - or removed ]

Ja laskun jälkeen rullailemassa portille 6.
[ Attachment not found - or removed ]

Loppujen lopuksi blokkiaikaa ei kertynyt kuitenkaan kuin 1h39min eli ihan aikataulun mukaisesti.

nordic:
Quote

Toihan on hyvä GS...mä ajelin Fokker 100:lla eilen 275kts cruisea


Ohhoh, määkun luulin et sä oot aina nopeampi  .

Navigation

Up one level

Next page

Previous page