FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
21.10.17, 19:30

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Kuvakaappaukset (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  IVAO kuvia
:  

« previous thread next thread »
Pages: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 405 Reply Print
Author Topic: IVAO kuvia  (Read 1007670 times)
Santeri Lehtonen
Offline Offline

Posts: 2576
Date Registered: 04.09.07

WWW
Re: IVAO kuvia
« Reply #1040 on: 19.03.09, 14:09 »

Mä kattelin, että paikalla on paljon koneita ja torni, niin mennään paikalle kiusaamaan. Grin


"When we left earth it changed our world"
Juho Pyhäjärvi
Offline Offline

Posts: 1424
Date Registered: 12.08.07

Re: IVAO kuvia
« Reply #1041 on: 19.03.09, 14:31 »

Hyvännäköistä settiä! Tätä lisää Smiley
Kiitos.  Smiley

Ihan mielenkiinnosta: satuitteko kaikki yhtä aikaa tuonne Malmille ihan sattumalta? Vai oliko tästä sovittu jossakin?
Joo kyllä me tuosta mesessä jotenkin sovittiin.   Tongue

Donald
Former member
Re: IVAO kuvia
« Reply #1042 on: 19.03.09, 15:45 »

Boarding, jostain syystä portti tullut  vähän koneen sisään

Sul on parametrit väärin....
Jerome Parviainen
Online Online

Posts: 929
Date Registered: 31.08.06

Re: IVAO kuvia
« Reply #1043 on: 20.03.09, 13:03 »

Yoyoyo!

Parit paluulegiltä Berlin Tegel (EDDT) - Riga (EVRA)

Bremen Radar oli laittamassa meitä matkaan, tässä työntö ja käynnistys jo suoritettu. Luffen dösä ponnistaa taustalla.
[ attachment removed / expired ]

Lentoonlähtöön saatiin tänään kiitotie 08R ja RAKIT1T lähtöreitti. N1 60 asti työnnettiin tehoja käsin, josta sitten TO/GA. 80knots ja arvot kohillaan  Smiley.
[ attachment removed / expired ]

"Air Baltic 218 is airborne tuutausond passing". "Air Baltic 218, radar identified, climb FL160, after 5000ft high speed approved". "Climbing FL160, after 5000ft high speed aproved, Air Baltic 218". Ja hetken perästä tuli mukava DCT: "Air Baltic 218, turn left direct BODLA and continue climb to FL370" "Left turn direct BODLA and up to FL370, Air Baltic 218, thx", jonne tässä siis kääntyillään.
[ attachment removed / expired ]

Siinä teille GS:ää  Grin.
[ attachment removed / expired ]

Rigan päässä ILS:ä kiitotielle 36. Kartan ohjeistuksen mukaisesti säilytettiin tuo IAS160 kunnes 4DME IRP:lle, josta lähdettiin hidastamaan lähestymisnopeuteen (VAP) joka oli tänään 124kts.
[ attachment removed / expired ]

Ja laskun jälkeen rullailemassa portille 6.
[ attachment removed / expired ]

Loppujen lopuksi blokkiaikaa ei kertynyt kuitenkaan kuin 1h39min eli ihan aikataulun mukaisesti.
Jerome Parviainen
Online Online

Posts: 929
Date Registered: 31.08.06

Re: IVAO kuvia
« Reply #1044 on: 20.03.09, 13:46 »

Toihan on hyvä GS...mä ajelin Fokker 100:lla eilen 275kts cruisea Smiley

Ohhoh, määkun luulin et sä oot aina nopeampi  Grin.
Otto Nieminen
Offline Offline

Posts: 7596
Date Registered: 06.02.06

Re: IVAO kuvia
« Reply #1045 on: 20.03.09, 15:26 »

Eiliseltä "yölegiltä", finaaleja Dirlan-dirlandaan kiitotielle 26, kello taisi olla tässävaiheessa n. 2020z.

[ attachment removed / expired ]

SK2680 Tegelistä. Kylläpä tuntuu jotenkin kummallisesti menevän Jeromen ja minun legit ristiin aina  Grin
Santeri Lehtonen
Offline Offline

Posts: 2576
Date Registered: 04.09.07

WWW
Re: IVAO kuvia
« Reply #1046 on: 20.03.09, 15:37 »

Alkuiltaa. Piti tänään lähteä ensimmäisen kerran kahteen viikkoon sorvaamaan MD11:a. RJBB-EFHK kutsumerkkinä Finnair 78 hevi. Parit kuvat alkulennosta.

Portilla 24, laitellaan konetta valmiiksi.

[ attachment removed / expired ]

Kohtapuoleen kiihdytellään kohti taivaita.

[ attachment removed / expired ]

Koneen oikealla puolella näkyi hetki sitten ilmeisesti Osakan kaupunkia.

[ attachment removed / expired ]

Lennolla testikäytössä FPS_Limiter.exe ja toistaiseksi ollut vain hyötyä. thmbup


"When we left earth it changed our world"
Ilari Kousa
Offline Offline

Posts: 1188
Date Registered: 11.01.06

WWW
Re: IVAO kuvia
« Reply #1047 on: 20.03.09, 19:21 »

Mikä se on?

===TruScenery sceneries for X-Plane===
Risto Partanen
Offline Offline

Posts: 4281
Date Registered: 07.01.07

Re: IVAO kuvia
« Reply #1048 on: 20.03.09, 19:23 »


Ainahan se on mielessä! Paitsi kerran kun putosin avantoon niin se unohtu sekunniksi..
Santeri Lehtonen
Offline Offline

Posts: 2576
Date Registered: 04.09.07

WWW
Re: IVAO kuvia
« Reply #1049 on: 21.03.09, 01:31 »

Vähän venyi legin loppu...

Saatiin ehvesiltä selvitys suoraan VASUKille. Kiitoksia Jeromelle ja Nikolle sinne. thmbup

[ attachment removed / expired ]

Loppuosalla. Sorvataan käsin, mutta ATS-kaasu vielä päällä.

[ attachment removed / expired ]

Matkustajat (joita oli 124) poistuvat koneesta. Kohta GPU pois, ja akut pois päältä ja nukkumaan!

[ attachment removed / expired ]

Legiltä jäi hyvä maku suuhun harvinaisen korkean framelukeman takia. Ei laskenut kertaakaan alle 25:n! Kannattaa vaan alkaa käyttää sitä FPS_Limiteriä. Wink
« Last Edit: 02.05.09, 16:35 by Santeri Lehtonen »


"When we left earth it changed our world"
Otto Nieminen
Offline Offline

Posts: 7596
Date Registered: 06.02.06

Re: IVAO kuvia
« Reply #1050 on: 21.03.09, 08:04 »

Lennetäänkö oikeastikkin M11llä joskus niin, että autokaasu päällä mutta manuaaliohjauksella? Putessa tällainen on IRL "lähes kiellettyä", koska sen autotrottle reagoi nopeisiin korjausliikkeisiin kovin verkkaisesti jolloin riski ilmanopeuden putoamisesta vaarallisille rajoille on melkoinen. Tosin ihannetilanteessa tällaisia "nopeita korjausliikkeitä" ei varmastikaan usein jouduta tekemään, mutta kuinka usein on ihannetilanne  Grin

Japyhjapah, FS9llä itselläni pysyy freimit 35ssä simun omalla limitterillä, mitänyt laskussa vähän pomppii ehkä 20-paikkeilla useimmiten. Jotenkin kummallinen kapine tuo PMDGn NG, muuten pyörii smoothisti rajoittimissa, mutta aina laskussa FPS tipahtelee n. 5 sekunnin välein 10-15 ruutua ja palaa sitten noin puolen sekunnin kuluttua takaisin rajoittimiin. Ruutujen FPS on jo säädetty siedettävälle tasolle, mutta siitä ei ole vaikutusta.
Santeri Lehtonen
Offline Offline

Posts: 2576
Date Registered: 04.09.07

WWW
Re: IVAO kuvia
« Reply #1051 on: 21.03.09, 08:25 »

Kyllä sitä lennetään. Wink Mulla on ilmeisesti kotelo vähän huonohko, koska raudan pitäisi kyllä riittää vaikka millaisiin detaaleihin ja frameihin, mutta luulen lämpöjen haittaavan jotain. Siirsin tuon kotelon tosta pöydän vierestä pöydän päälle ja framet paranivat 3-5... Voisi olla, jos avaa luukun ja suuntaa tuulettimen sinne, framejen nousevan vielä enemmän. Grin


"When we left earth it changed our world"
Olli Vainio
Offline Offline

Posts: 7347
Date Registered: 05.07.01

Re: IVAO kuvia
« Reply #1052 on: 21.03.09, 08:34 »

Lennetäänkö oikeastikkin M11llä joskus niin, että autokaasu päällä mutta manuaaliohjauksella? Putessa tällainen on IRL "lähes kiellettyä", koska sen autotrottle reagoi nopeisiin korjausliikkeisiin kovin verkkaisesti jolloin riski ilmanopeuden putoamisesta vaarallisille rajoille on melkoinen. Tosin ihannetilanteessa tällaisia "nopeita korjausliikkeitä" ei varmastikaan usein jouduta tekemään, mutta kuinka usein on ihannetilanne  Grin
Kyllä vain, oikeissa lentokoneissa ATS(tai vielä oikeammissa A/THR) on parempi paikoin kuin käsikaasu kun eivät ole Seattlen museokamaa Wink

"Aviation in itself is not inherently dangerous. But to an even greater degree than the sea, it is terribly unforgiving of any carelessness, incapacity, neglect or ignorance."
Otto Nieminen
Offline Offline

Posts: 7596
Date Registered: 06.02.06

Re: IVAO kuvia
« Reply #1053 on: 21.03.09, 08:40 »

Kyllä vain, oikeissa lentokoneissa ATS(tai vielä oikeammissa A/THR) on parempi paikoin kuin käsikaasu kun eivät ole Seattlen museokamaa Wink
Cry Grin

True pilotti lentää kokonaan käsin eikä nysvää millään automaateilla (= jolloin kasvaa myös mahdollisuus että true pilotti sorvaa koneen tonttiin ennen kiitotietä)  Grin
Ville Heikkinen
Offline Offline

Posts: 1444
Date Registered: 09.08.08

WWW
Re: IVAO kuvia
« Reply #1054 on: 21.03.09, 15:48 »

Tältä päivältä GCTS-LEMD


[ attachment removed / expired ]

Otto Nieminen
Offline Offline

Posts: 7596
Date Registered: 06.02.06

Re: IVAO kuvia
« Reply #1055 on: 21.03.09, 15:59 »

Tänään lennettiin chartervuoro diirlan-Arlandasta Salzburgiin, Itävaltaan.

[ attachment removed / expired ]

Testailtiin myös FPS Limiteriä, ja hyvin pelasi. Kiitokset Lindenin Aleksille turinaseurasta kruisessa  Smiley
Joonas Kapanen
Offline Offline

Posts: 1253
Date Registered: 07.01.08

Re: IVAO kuvia
« Reply #1056 on: 21.03.09, 16:07 »

et sitten yhtää komeempaa / aidompaa kuvaa saanut Shocked

Samuli Hämäläinen
Offline Offline

Posts: 661
Date Registered: 10.05.08

Re: IVAO kuvia
« Reply #1057 on: 21.03.09, 16:11 »

Tänään lennettiin chartervuoro diirlan-Arlandasta Salzburgiin, Itävaltaan.



Testailtiin myös FPS Limiteriä, ja hyvin pelasi. Kiitokset Lindenin Aleksille turinaseurasta kruisessa  Smiley

Tuollainen jos simulaattori olisi ilman editointia, niin aivan varmasti olisi Mikkisoftan kassa kilissyt.
Otto Nieminen
Offline Offline

Posts: 7596
Date Registered: 06.02.06

Re: IVAO kuvia
« Reply #1058 on: 21.03.09, 16:14 »

Tuollainen jos simulaattori olisi ilman editointia, niin aivan varmasti olisi Mikkisoftan kassa kilissyt.
Grin
Tässä vielä alkuperäinen foto, ei muuta ediittiä kuin pienennys 800px:

[ attachment removed / expired ]
Elias Lohilahti
Offline Offline

Posts: 3504
Date Registered: 05.11.07

Re: IVAO kuvia
« Reply #1059 on: 21.03.09, 16:17 »

Todella hieno kuva. thmbup

Luulenpa että Samuli tarkoitti, että ilman mitään lisäosia.
Pages: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 405 Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1