IVAO kuvia

<< < (253/1632) > >>

nordic:
Ör

-(FPL-SAS1808-IS
-1B738/M-SDIJPRWXY/S
-LTBA2115
-N0450F380 ERTAS UG123 MAKOL UN617 REVDA UL621 BUKOV/N0450F400 UN616 NEKET UY39 XILAN
-ESSA0310 ESOW
-EET/LBWR0016 LRBB0035 UKLV0110 UMMV0145 EPWW0150 UMKK0207 EYVL0211 EVRR0219 ESAA0242 REG/LNRCZ SEL/MPJS OPR/SAS COM/AGCS NAV/RNVD1E2A1 DAT/V RMK/TCAS DOF/090418 RVR/200 )

Arvioitu lentoaika on 25min enemmän kuin menolennolle johtuen lentopinnalla vallitsevista tuulista, jotka olivat kutakuinkin samat kuin menossa, mutta nyt niiden vaikutus kääntyy luonnollisesti päinvastaiseksi  .

Wheel well fire warning testiä.
[ Attachment not found - or removed ]

Vielä anti-collision valo päälle ja PACKS:t OFF:lle, niin voidaan alkaa työntää ja käynnistää.
[ Attachment not found - or removed ]

Taxi.
[ Attachment not found - or removed ]

Lineup RWY18L.
[ Attachment not found - or removed ]

V1, enää ei keskeytetä.
[ Attachment not found - or removed ]

Positive rate of climb, gear up, oikeenpuolista trillaa vaille. V2+20 tarkalla käsialalla.
[ Attachment not found - or removed ]

Juuri poistuttu Bucharest Control:n (LRBB_CTR) alueelta ja step climb lentopinnalle 400 menossa.
[ Attachment not found - or removed ]

Vika etappi ennen ESAA:lle siirtymistä, jonka rajalta alkoi TOD niinkuin EHSI:ltä näkyy. XILAN2M ja ILS01L odotettavissa.
[ Attachment not found - or removed ]

En kiireessä saanut lähestymisestä kuvia, joka vaihtui visuaaliksi.
[ Attachment not found - or removed ]

Ilma-aikaa tuli 2 minuuttia suuniteltua vähemmän eli 3h8min ja kerosiiniä meni 8280KG verran. Nää yökuvat alkaa olemaan jo aika HC kuraa, mutta ehkä näitä vielä juuri ja juuri pystyy katsomaan?

Starchild:
Mitäs lentoja nämä SAS:lla lennetävät ovat? VA-legejä vai omia huvilentoja?

Stumppi:
Quote

Mitäs lentoja nämä SAS:lla lennetävät ovat? VA-legejä vai omia huvilentoja?

Ja mitähän väliä sillä nyt on? 

Starchild:
Quote

Ja mitähän väliä sillä nyt on? 

Kunhan kiinnostaa.

Osguu:
Quote

Ja mitähän väliä sillä nyt on? 


No sitä väliä, että kun Jerome on vfinnissä, niin ei saa muissa yhtiöissä olla . Tai ainakaan ennen ei ole saanut.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page