IVAO kuvia

<< < (265/1631) > >>

Maakke:
OHOPS   Täytyykin painua optikolle, jossa käynti taitaa olla meikäläiselle tarpeen 

MM

OttoPOI:
Quote

Sepä, ihme homma että 736 kesti ehjänä pinnoille asti

Kestääkestää, ykköslaipoilla lähtö tosin taisi tainnuttaa osan matkustajista sen pystynopeuden määrän tuottaman G-voiman vuoksi 

akos:
Quote

Kertokaapa viisaammat mikä on se oikea tapa säätää aika simuun, jotta valon määrä on realistinen?

Simuun saa kyllä ties mitä aikavyöhykekorjauksia, mutta suurin ongelma ei ole auringon laskeminen liian aikaisin, vaan se, että pimeys tulee yksinkertaisesti liian nopeasti. Esim. auringon ollessa vielä näkyvissä taivaanrannassa, on vastakkainen taivaanpuolisko jo todella tumma. Ainakin FS9:ssä oli mahdollista vaikuttaa ainakin jossain määrin valon määrään taivasteksruureja muokkaamalla. FSX:stä en ole ihan varma, mutta luulisin, että systeemi on hyvin pitkälle samanlainen. Pitää tutkia asiaa.

Oskari

OttoPOI:
Quote

Aika jännää...sileänä kun on aina paras gradientti Hittooko sillä pystynopeudella.

Sitä me ollaan tuolla poikien kanssa aina mietitty, että mikä on kaikista jännin (C) Pasila

On se -600 jännä tyyppi  Alkaa ykköslaipoilla tulemaan jo matkustusmukavuuden kannalta haitalliset pitchit mukaan kuvioihin, vaikka lähdettiinkin melkein täytenä ja vielä pitkän hypyn kerojen kanssa. Muttanotta, kun paikalla 60 matkustajaa ja kerot yhdensuuntaiselle Sundsvallin vuorolle ni petskele 

OttoPOI:
(FPL-SAS121-IS
-B736/M-SIJPRWXY/S
-ESSA1550
-N0456F380 NOSLI UN850 RASMU
-ESMS0048 EKCH
-EET/ESAA0011 REG/LNRRR SEL/APJL OPR/SAS VA COM/AGCS NAV/RNVD1A1E2 DAT/V RMK/TCAS DOF/090429 RVR/200)

Finaalit 17lle, kiva oli ajella pitkää finaalia visuaalina käsityönä tällaisessa CAVOKissa. Kiitoksia Tyyskälle torniin 

[ Attachment not found - or removed ]

Navigation

Up one level

Next page

Previous page