IVAO kuvia

<< < (277/1632) > >>

OttoPOI:
Mutta tuskin noin vanhoilla datoilla saisi elävässä elämässä lentää gepsillä reittiä RNAV-plaanissa?

EDIT_ Tosin mitä minä operoin PCllä joskus aikoinaan (oikein senioripilotti äänessä  ) RXPn GNSn kanssa, niin sisämaanlegeille ihan mukiinmenevä laite. Ulkomaille lennettäessä tosin tulee vastaan nuo DOBANien sijainnit ym. 

OttoPOI:
Mutta jos boksi tuntee DOBANin Espanjassa, niin vaikia sinne boksiin laittaa reittiä oikein, jos sen on plaanannut DOBANin kautta. Toki voit plaanata vaikka VORrien kautta 

EDIT_ RNAV plaanissa = RNAV equipmenteissa = reitti lennetään RNAVilla, jos reitti menee pitkin RNAV-väyliä.

OttoPOI:
Pyh, eikä ollut vain DOBAN mikä sieltä puuttui 

Juffe:
Quote

Juu sekin, tosin irrelevantti kun niitä on paha saada tietoon Muistaakseni taisi varusteet nykyään olla SDGRY/S

mut toi sun korkeus. Lentosuunnitelmassa ei 7.5 jälkeen ole saanut käyttää korkeutena VFR, mikäli yksikin lennon osa suoritetaan valvotussa ilmatilassa. Tällä siis on pyritty urpoista valvotun ilmatilan pakoilijoista eroon Ite teen IRL niin, että laittaa sinne suosista vaikka tosi korkeita arvoja ja katsoo sitten mitä saa lennonjohtoelimiltä Tänään filetin F055 ja F065 ja molemmat sain



Itseasiassa tuo on muuttumassa takaisin vanhaan käytäntöön tässä lähiaikoina.

Mo-jo:
Vaihteeksi asiaan :

Eilisestä C2-kokeesta ESSAlla !



[ Attachment not found - or removed ]

Navigation

Up one level

Next page

Previous page