IVAO kuvia

<< < (289/1631) > >>

Starchild:
Muutama kuva alkukuulta.

Maanantaina kävimme LOWW:lla. Kuvaa lähdöstä.

[ Attachment not found - or removed ]
¨
Samaiselta legiltä toisesta päästä. Kiitokset Vuoplalle tutkaan.

Tiistailta kuvaa EKCH:n kiitoradan 22L loppuosalta.

Ja tänään tuli tällainen shotti, kun lähdettiin Pietarista. Kiitokset Palanderille ja Vuopalalle. Lennonjohdosta.

ALind:
Santerille vastaisku!! 

Atikan vastapainoksi nintendoa. Tässä EFHK-EGLL legiä, jota tahditti hyvä johto aina Hesan päästä Lontooseen asti. Kutsuhuutona finnöyrin 833 hotel.

Kruisaillaan auringonpaisteessa. Lasit päähän tässä vaiheessa legiä ---> 

Sitten kutsuu jo Lontoo, aika alkaa tiputtelemaan korkeusmittarissa olevaa lukua. LAM3A arrivaalia kiitotielle 09L.

Ja loppuosalla käsin kiitotielle 09L, platalla pari muutakin konetta (+ yksi moottorin äkillinen menetys lentoonlähden jälkeen juuri ennen kuvan ottamista. Lopulta kys. kone suuntasi Gatwickiin.)

Ja vähän isommalla portilla 2h ja 46min lennon jälkeen (vähän pidemmäks venyi tällä kertaa).

Ja kiitän vielä kerran herra Lehtosta hienosta dispatcherin toiminnasta! Ilman häntä tämä legi olisi voinut jäädä lentämättä (ja nämä kuvat laittamatta).

OttoPOI:

...
Ja kiitän vielä kerran herra Lehtosta hienosta dispatcherin toiminnasta! Ilman häntä tämä legi olisi voinut jäädä lentämättä (ja nämä kuvat laittamatta).

Eikö laiskiainen jaksanut itse plaanata?

ALind:

Eikö laiskiainen jaksanut itse plaanata?

Ei vaan mulla oli yks lahjakortti Santerin palveluun käyttämättä ja vedin tämän oljenkorren esiin nyt! 

Stumppi:

Tiistailta kuvaa EKCH:n kiitoradan 22L loppuosalta.

Junaako se Santeri on alkanut ajamaan? 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page