IVAO kuvia

<< < (42/93) > >>

Arnoldi:
Joops, eilen oli Lontoossa "The new Heathrow"-flaikkari. Bookattuna lento BAW799 Helsingistä. Ruuhkaa oli "aikalailla" ja simulaattori sitten loppujen lopuksi meni itsellä kaatumaan. Pääsipähän ainakin olemaan tunnelmassa mukana.

Tässä holdailemassa ensimmäisen kerran LOGAN:illa. Kuvassa Suomen poikia kuluttamassa aikaansa.
[ attachment removed ]

Tässä taas ollaankin LAM:lla samaisissa puuhissa. n. 20min sai sielläkin odotella. Ruuhkaa oli kuin jotakin...
[ attachment removed ]

Assiini:
Joo oli kyllä mahtava eventti Kiva nähdä statistiikkaa lentojen määrästä kunhan saavat. Eurocontrollin aikana ja Lontoon alueelle siirtymisen jälkeen alkoi kahden tunnin hulabaloo... Erittäin ammattitaitoista ja kärsivällistä lennonjohtoa oli tarjolla. Eipä tosta muuten olisi mitään tullutkaan sillä koneita oli taivaalla ja maassa posketon määrä

Lähestytään Englannin ilmatilaa.. Koneita alkoi pikkuhiljaa kertyä.
[ attachment removed ]

Ensin holdailtiin Loganilla noin 20minuuttia ja tässä saatu jatkoselvitys. Siirrytään siis LAM:lle...
[ attachment removed ]

...muutaman muun koneen kanssa...
[ attachment removed ]

....holdaamaan Itse olin LAM:n holdilla noin 45minuuttia ja pääsin suomalaisista viimeisenä matkaan. Korkeutta pudotettiin FL150:stä FL90:n tuhannen jalan astein ja sen jälkeen mentiin vektoreilla finaaliin
[ attachment removed ]

Parhaimmillaan taisi näkyä samassa kuvassa 20 konetta ilmassa
[ attachment removed ]

Loppu oli aika hässäkkää mutta laskuun päästiin. Muutama metri ennen omaa parkkia kone kaatui, joten taisin päästä meidän porukasta pisimmälle Osaakos joku sanoa, miksi maassa ei näy koneiden yläpuolella noita labeleita, ilmassa näkyy? Sama oli Helsingin päässä. Asensin juuri tämän uusimman IVAP:n beta-version.
[ attachment removed ]

EDIT: Täältä lisää kuvia http://forum.ivao.aero/index.php/topic,75559.0.html

Nikop:
Muutama kuva Malmilta

Jerome Parviainen Cessna C172:lla, OH-CMX

OH-CMX maassa, OH-CAU Arttu Vattulaisen ohjaamana perusosalla kiitotielle 09.

Kaikki asematasolla.

Ja kiitokset Jukalle lennonjohtoon!

Assiini:
Quote from: Niko Pursiainen on 12.04.08, 08:19

Muutama kuva Malmilta

Jahas, kundit on käyny lentämässä puskissa Harmi kun itse ei päässyt mukaan.. Joku kaunis kevätpäivä voitais lentää Malmilta vaikka Jämille

fly_boy:
Quote from: Risto Partanen on 12.04.08, 16:36

Jahas, kundit on käyny lentämässä puskissa Harmi kun itse ei päässyt mukaan.. Joku kaunis kevätpäivä voitais lentää Malmilta vaikka Jämille

Kaunis kevätpäivä kannattaa viettää muualla kuin koneen ääressä!  Mutta kun taas ei-niin-kauniina päivänä...

Navigation

Up one level

Next page

Previous page