IVAO kuvia

<< < (413/1631) > >>

nordic:

Näyttäisi tosiaan Juholla olevan jos jonkinlaista soihtua siivessä 

Pojat varmaan raaskii luopua yhestä ens kerralla kun eksyt EFIN:lle sieltä Ruottista.

erese:
Airsimmeriä ulkoiluttamassa 

[ Attachment not found - or removed ]

gangst:
Ei ...kele mitkä kuvat Mikaelilta 

Palezu:
Päätettiin sitten Nicon ja Jesperin kanssa lähteä taas legittämään, ja vuorossa oli Madrid-Madeira. Kuitenkin, lopulta nousin ilmaan vain minä, Nico häipyi sen jälkeen kun kaiuttimista kuului vihaisen äidin huuto, ja Jesperin kone sanoi sopimuksensa irti . Piuhaa on riittänyt groundista alkaen  . Tässä rullauskuva Madridin päästä, lento jatkuu edelleen.

Juu, nyt olen liikenteessä A321:sellä, taisin juuri saada kiksit ko. konetyyppiin, nousu sujuu paljon vaivattomammin kuin surullisen kuuluisalla (wilcon) dösällä .

Palezu:
Ja näin saateltiin pikku bussimme lämpimälle ja pimeälle Madeiralle. Kenttää lähestyttäessä rupesi hiukan hirvittämään, oikealla puolella oli karsea vuori ja sää oli kivan sumuinen, eikä tietenkään ILSsiä. Päätin sitten ottaa HDG nappulan kätöseeni ja ruuvailla itseni vasemmalle kentän yli jonka jälkeen U-käännös finaaliin(ei varmaan ollut sääntöjen mukainen lähestyminen ko. kentälle  ). Tämä olikin varmaan elämäni jännittävin lähestyminen simussa ... Kentällä oli pari muutakin tyyppiä, joista toinen piti minulle juttuseuraa laskun aikana ja lähti sitten kohti Faroa.

Arrggh, hirveä sorvaus menossa. Kone vaikutti kummallisen stabiililta finaalissa .

Ja siinä se juttukaveri rotatoi yllättävän lyhyen lähtökiidon jälkeen 

DHL DC-9 käynnisteli moottoreita kun minä sammuttelin...

Navigation

Up one level

Next page

Previous page