IVAO kuvia

<< < (43/93) > >>

Assiini:
Saksassa oli 24h flaikkari jonne suunnattiin Suomen osaston voimin!

Tässä tehdään lähtöä 22R:ltä, Jukka Jumboineen on vuorossa meikäläisen jälkeen..
[ Attachment not found - or removed ]

Ja jo laskussa Munchenin 08R:lle jonkun venatessa vuoroaan! Lennonjohtoa oli paikalla kaikki positiot miehitetty aina Varsovan tutkasta lähtien..

Jukka ja aurinko laskee kilpaa

Ja hra Palander koskettaa koneineen kiitotietä..

..jonka jälkeen joku nousee heti perään! Trafiikkia piisasi ja erittäin taidokasta ATC:tä oli Saksassa, kiitos heille vaikka eivät Suomea ymmärräkään

pilot0706:
Quote from: Risto Partanen on 03.05.08, 19:01

Saksassa oli 24h flaikkari jonne suunnattiin Suomen osaston voimin!

Taisi olla vähän parempaa palvelua kuin Varsovassa silloin joskus..?  Mä voisin taas joskus tulla mukaan teijä ryhmälennolle, sen verran hauskaa oli!

noplamodo:
Tunnelmalliset kuvat, noh, täyty valita viettääkö aurinkoisen kevätpäivän sisällä, vai ulkona.
Quote from: Risto Partanen on 03.05.08, 19:01

..jonka jälkeen joku nousee heti perään! Trafiikkia piisasi ja erittäin taidokasta ATC:tä oli Saksassa, kiitos heille vaikka eivät Suomea ymmärräkään

Danke tai Danke schon vaan.

Assiini:
Quote from: Kasimir Torri on 03.05.08, 19:06

Tunnelmalliset kuvat, noh, täyty valita viettääkö aurinkoisen kevätpäivän sisällä, vai ulkona.

Kyllä ne päivät ulkona kannattaa viettää mutta näin iltaisin voi lennellä

Quote from: Olli Talso on 03.05.08, 19:04

Taisi olla vähän parempaa palvelua kuin Varsovassa silloin joskus..? Mä voisin taas joskus tulla mukaan teijä ryhmälennolle, sen verran hauskaa oli!

Joo kerroin Jukalle matkalla siitä reissusta, edelleen naurattaa Joo teretulemasta, mukavaa on aina

nordic:
Quote from: Olli Talso on 03.05.08, 19:04

Taisi olla vähän parempaa palvelua kuin Varsovassa silloin joskus..?  Mä voisin taas joskus tulla mukaan teijä ryhmälennolle, sen verran hauskaa oli!

Joo, se varsovan APP oli kyllä jotain niin hirveetä. Toistaiseksi olen pitänyt sanani enkä ole lentänyt koko puolan ilmatilaankaan.

Joo seuraavalle Olli beesiin vaa 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page