IVAO kuvia

<< < (441/1631) > >>

nicolaine:
Mitenkä tuo näyttää siltä, että olet liian korkealla, vaikka olet kyllä täysin liukupolulla?

OttoPOI:
Siinä on tiettyjä eroja FMCn datan ja ILSin välillä. ILS antaa sen oikean tiedon, FMC sinnepäin. Esimerkiksi kartoissa määritellyt ohituskorkeudet vaikkapa ulkomerkillä ovat usein pari-kolmesataa jalkaa alempana kuin mitä pitäisi FMCn valmiissa prosussa. Ne kun koodaa boksiin oikein ennen approutsia niin VNAV pathin kuula menee suht oikeaa vastaavasti.

Patinen:
KF489 Pirkkalasta Dirlandaan kevyessä sivutuulessa

[ Attachment not found - or removed ]

Tommosella siis oltiin liikenteessä

[ Attachment not found - or removed ]

pilot89:
Huomenta kaikille! viime yönä vedettiin kelmin vakiovuoro Amsterdamista Hong Kongiin md-11:lla (KLM889) Reittiä operoi normaalisti 747, mutta jumbon rikkouduttua korvaajaksi tuli md-11.  Hyvien myötästen ansiosta tultiin määränpäähän reippaasti aikataulua edellä ja tämän vuoksi keroa jäi hyvin vielä varalle. Ainoa miinus oli et lennonjohtopalvelut loppuivat tanskan ilmatilaan, mikä nyt ei hirveenä yllätyksenä tullu - ainiin ja HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE

[ Attachment not found - or removed ]

tero:
Quote

Mitenkä tuo näyttää siltä, että olet liian korkealla, vaikka olet kyllä täysin liukupolulla?


Itseasiassa tuo näyttää oikeammalta kuin simukuvissa yleensä. Oikeassa elämässä simukuvien perspektiiviä vastaavalla liukupolulla saisi nostella nilkkoja korkeimpien kuusien kohdalla Simussa muutenkin kiitotie näyttää liian pieneltä lähestyessä. Oikeasta ohjaamosta 10 mailin finaalilta näkymä on aika erilainen kuin simussa. Virtual cockpitista katsottaessa näyttää hieman realitisemmalta kuin 2D-paneelista. Simussa ei myöskään voi koskaan hyvällä omallatunnolla huikkaa 30-40 mailin päästä, että olis valmista visuaaliin.

T

Navigation

Up one level

Next page

Previous page