FSnordic.net
Home Help Rules Login Register
Welcome, Guest. Please login or register.
22.05.17, 23:22

Login with username, password and session length
+  FSnordic.net Forums
|-+  Finnish Discussion / Lentosimulaattorit
| |-+  Kuvakaappaukset (Moderators: Juha Kalli, Mikko Maliniemi, Janne Sinkkonen, Ilkka Portti, Mikko J Köykkä)
| | |-+  IVAO kuvia
:  

« previous thread next thread »
Pages: 1 ... 124 125 [126] 127 128 ... 410 Reply Print
Author Topic: IVAO kuvia  (Read 989097 times)
Jesperi Lauhio
Offline Offline

Posts: 3045
Date Registered: 12.01.09

WWW
Re: IVAO kuvia
« Reply #2500 on: 28.01.10, 16:19 »

No voi kiesus, oon lauantaina partioleirillä, oisin halunnu mukkaa.... Cry
P**kat sä mistään partioleiriltä. Senkus tuut mukaan.

Lauri: Ei slewillä. Sitä voi käyttää leikkimiseen mutta IVAOssa en lähtisi sillä sorvailemaan.

Happy landings!

HEL VRK ARN CPH RIX FRA ZRH VIE AMS CDG AGP LIS FAO FNC LPA TFN TFS MLA BUD SKP IST TLV DXB HKG KUL CGK JOG BNE SYD
Pauli Nikula
Offline Offline

Posts: 347
Date Registered: 27.06.09

Re: IVAO kuvia
« Reply #2501 on: 28.01.10, 16:34 »

Pitää kait välillä tehdä muutakin kuin istua koneella... Tosin siellä leirillä tehdään kyllä kaikkea muuta kuin mitä ihmiset kuvittelee että mitä partiossa tehdään... Grin


A321 First Officer
P4 630 // Radeon HD4350 with OC // 1Gt DDR2 // XPP
Petri Koivisto
Offline Offline

Posts: 14259
Date Registered: 21.07.04

Re: IVAO kuvia
« Reply #2502 on: 28.01.10, 16:39 »

Eikö tuota tsättäilyä voi hoitaa vaikka privassa? Huh
Lauri Kansikas
Offline Offline

Posts: 478
Date Registered: 22.08.09

Re: IVAO kuvia
« Reply #2503 on: 28.01.10, 17:41 »


Lauri: Ei slewillä. Sitä voi käyttää leikkimiseen mutta IVAOssa en lähtisi sillä sorvailemaan.

Tuo slew-juttu oli vain vitsi.  Smiley

Mikael Leinonen
Offline Offline

Posts: 3762
Date Registered: 19.06.07

Re: IVAO kuvia
« Reply #2504 on: 28.01.10, 17:47 »

Ja Paulille wink Abrake tarkoituksella MAX , koska noilla painoilla :/
No joo ei siitä sen enempää : )

Jos tarkkoja ollaan ja pilkkua viilataan niin autobrake max-asento on oikeassa elämässä Airbussissa käytössä vain lentoonlähdössä mahdollisesti tapahtuvaa RTO:ta varten. Elikkäs oikeasti max-asentoa ei edes pysty valitsemaan koneen ollessa ilmassa eli Wilcossa on tuon suhteen bugi  Undecided

Jos joku haluaa lisätietoa miksi näin on niin tässä linkki ->http://www.pprune.org/tech-log/245897-airbus-auto-brake-system.html

Itse en ainakaan haluaisi saada takapenkillä istuvan mummon "leegoja" tms. takaraivooni tuon max-asennon aiheuttaman hidastuvuuden takia  Grin
Jesperi Lauhio
Offline Offline

Posts: 3045
Date Registered: 12.01.09

WWW
Re: IVAO kuvia
« Reply #2505 on: 28.01.10, 17:52 »

Tuo slew-juttu oli vain vitsi.  Smiley
Joo. Kyä mä sen verran ymmärsin. Taisin vaan muotoilla sanani liian totisesti Grin Ei keksiny mitään nasevaa vastausta tohon.

Happy landings!

HEL VRK ARN CPH RIX FRA ZRH VIE AMS CDG AGP LIS FAO FNC LPA TFN TFS MLA BUD SKP IST TLV DXB HKG KUL CGK JOG BNE SYD
Antti Tapio
Offline Offline

Posts: 105
Date Registered: 21.03.07

Re: IVAO kuvia
« Reply #2506 on: 28.01.10, 22:47 »

Ei se mitään ohi mee ku laitat cost indexiin sellaiset lukemat et motit huutaa hoosiannaa, niin saa olla jo tuplaturbolla varustettu pelikaani et jäisit jälkeen

Jari Nevasalo
Offline Offline

Posts: 1266
Date Registered: 08.09.07

Re: IVAO kuvia
« Reply #2507 on: 29.01.10, 03:13 »

Ei se mitään ohi mee ku laitat cost indexiin sellaiset lukemat et motit huutaa hoosiannaa, niin saa olla jo tuplaturbolla varustettu pelikaani et jäisit jälkeen

M.O.T

Rötöö tötteröön ja putket punaseksi, kyllä mummot hiljenee Grin

jari

Intel Core i7-3770K  3,5 GHZ|GForce GTX680| 32GB 1866 MHz Corsair DDR3| 2 X 128GB SSD| Seagate 7200 2 TB|W7 64 Pro |FSX
Osku Leskinen
Offline Offline

Posts: 3937
Date Registered: 08.06.07

Re: IVAO kuvia
« Reply #2508 on: 29.01.10, 12:47 »

FIN134 ja Vilna - Helsinki. Kohtuu voimakkaat tuulet oli Hesas, 040/14.

Pehmeyttä vaille valmista, 04R. Feidaillaan vakaan vastatuulikomponentin aiheuttamaa vauhdinlisäystä mäkehen kosketuksen lähestyessä.
[ attachment removed / expired ]

Kiitokset Ekholmille torniin, ja Jeromelle kiitokset juttuseurasta  laugh

apsk
Former member
Re: IVAO kuvia
« Reply #2509 on: 29.01.10, 15:58 »

FIN134 ja Vilna - Helsinki. Kohtuu voimakkaat tuulet oli Hesas, 040/14.

Pehmeyttä vaille valmista, 04R. Feidaillaan vakaan vastatuulikomponentin aiheuttamaa vauhdinlisäystä mäkehen kosketuksen lähestyessä.
[kuva]

Kiitokset Ekholmille torniin, ja Jeromelle kiitokset juttuseurasta  laugh

Kenenkäs tekele tuo paneeli lienee?
Sipa
Former member
Re: IVAO kuvia
« Reply #2510 on: 29.01.10, 16:02 »

Kenenkäs tekele tuo paneeli lienee?

Eiköhän tuo wilcon ole.
ALind
Former member
Re: IVAO kuvia
« Reply #2511 on: 29.01.10, 20:33 »

SASsilla jatkuu, EKCH-EFHK.  Huh

[ attachment removed / expired ]
Otto Nieminen
Offline Offline

Posts: 7596
Date Registered: 06.02.06

Re: IVAO kuvia
« Reply #2512 on: 29.01.10, 21:00 »

Eikö tuossa vermeessä tosiaan ole mitään visuaaliin "sopivampaa" 2D-näkymää? Melko tehokkaasti peittävät nuo tuulilasipalkit suurenkin osan näkymää  Tongue
Kim Tuominen
Offline Offline

Posts: 1159
Date Registered: 10.12.08

Re: IVAO kuvia
« Reply #2513 on: 29.01.10, 21:06 »

Eikö tuossa vermeessä tosiaan ole mitään visuaaliin "sopivampaa" 2D-näkymää? Melko tehokkaasti peittävät nuo tuulilasipalkit suurenkin osan näkymää  Tongue

Kyllähän sitä VC:tä voi myös käyttää. Sieltä ainakin pystyy paremmin kurkistella lipan yli. Wink
Osku Leskinen
Offline Offline

Posts: 3937
Date Registered: 08.06.07

Re: IVAO kuvia
« Reply #2514 on: 29.01.10, 22:01 »

Ja ton vasemmanpuoleisen tuulilasipalkin saa pois sitä painamalla. Tosin se kyllä rumentaa tota yleisilmettä ilkeästi.

Kimmo Kyle
Offline Offline

Posts: 4909
Date Registered: 12.09.02

Re: IVAO kuvia
« Reply #2515 on: 29.01.10, 22:05 »

Ja ton vasemmanpuoleisen tuulilasipalkin saa pois sitä painamalla. Tosin se kyllä rumentaa tota yleisilmettä ilkeästi.

Kannattaa ohjelmoida joikkariin se "W" -komento (maximize view) niin johan riittää näkymää  thmbup
Osku Leskinen
Offline Offline

Posts: 3937
Date Registered: 08.06.07

Re: IVAO kuvia
« Reply #2516 on: 29.01.10, 22:13 »

Kannattaa ohjelmoida joikkariin se "W" -komento (maximize view) niin johan riittää näkymää  thmbup
Mä kyl vedän vc:sta jos tolla koneella vedän (ja kaikilla muillakin koneilla kyllä tulee vctä käytettyä visuaalissa). Lähinnä Otolle ton heitin ikäänkuin vastauksena kysymykseen.

Petri Koivisto
Offline Offline

Posts: 14259
Date Registered: 21.07.04

Re: IVAO kuvia
« Reply #2517 on: 29.01.10, 23:52 »

Erittäin mukava Palmasin reissu thmbup Johtoa oli loistavasti: Helsingin tutka, Ruotsin ACC, Madrid Cantabria (Northeast) ACC, Madrid South ACC, Casablanca ACC ja Canarias ACC (välissä ehti myös Palmasin tutka olemaan mutta lähti ennenkuin pääsin perille...) thmbup

Kokeilin myös tätä kuvan "säätämistä" tuohon täyteen 800x600 -kokoon, toimiiko?

Nojoo, tälläsellä plaanilla oltiin liikenteessä:

-(FPL-FIN2515-IS
-B752/M-SDIJPRWXYZ/S
-EFHK0345
-N0456F360 ELMUT UM6 PEVEN UL990 MARIP UN850 MIC UZ707 FAMEN/N0459F370 UZ707 RESMI UN857 TERTO
-GCLP0610 GCTS
-EET/EFIN0005 ESAA0051 EKDK0114 EDVV0120 EHAA0159 EBUR0200 LFFF0219 LECM0318 GMMM0426 GCCC0608 REG/OHLBX SEL/MQAG OPR/VFINN DAT/H COM/AGCS NAV/RNVD1E2A1 RMK/TCAS DOF/100129 RVR/100)

Koneen massa ilman polttoainetta niinkin kevyttä kuin ~109500kg = Matkustajia sen 227 + 5 lentobeibeä, minä ja peräsmies. Kaikki jakkarat siis tiiviisti täytetty eli ts. täysi pulkka. Grin Slagaa ja muuta roinaa mukana oli loadsheetin mukaan 4116kg.
Kerosiinia matkassa about 34300kg josta kulutettiin tasan 28000kg. Käynnistystä ja rullausta varten otin sen 800kg sen takia jos oltaisiin taas jouduttu käynnistelemään noita myllyjä useampaan otteeseen, mutta tällä kertaa lähti ihan ygösellä molemmat Cool
No ei kait siinä, trimmi oli 3.2 pinnaa ylös @ MACZFW 25%.
Lentoonlähdössä käytettiin ainoastaan EAI koska siipiin saatiin sen verran hyvät mömmöt. Tongue Pakkastahan oli Helsingissä sen -12°C ja lunta tuli jonkun verran. Tuulet oli siihen malliin että 04R oli käytettävä kiitotie ja meille tuo tutkan mölli ( Wink) tarjosi "vectoring to ELMUT" joten ei sen kummempaa.
Flaps 5 siis lentoonlähtöön ja rajoitetaan D-TO +56:lla = 148 - 151 - 156, margariinia piti jäädä vajaat 600m.

Nojoo, tulipa hifisteltyä, repikää siitä virheitä Grin Asiaan:

ND:llä pari Idän matkaajaa, Garudan ja Saudin A330... Tongue (huom. pientä turbulenssia... Cheesy)
[ attachment removed / expired ]

Sitten hypätäänkin jo lennon loppuvaiheille.
Canarias control ilmoitti että TERTO3C arrival ja rwy 03L odotettavissa. Myöhemmin antoi ohjeistuksen "Direct Lima Papa Charlie" ja FL120... Cool

"Finnair 2515, descend 3000ft, QNH 1016"
[ attachment removed / expired ]

*Finnair 2515, left heading 220*

... myötätuulessa ...
[ attachment removed / expired ]

"Finnair 2515, heading 350, cleared ILS runway 03L" thmbup
[ attachment removed / expired ]

"Finnair 2515, wind 310 at 4 knots, cleared to land 03L"
[ attachment removed / expired ]

Rullaillaan standille T07...
[ attachment removed / expired ]

OMG, missä ne rämppärit on... Shocked
[ attachment removed / expired ]

....saivat koneen tyhjennettyä ja lähtivät tauolle... Tongue
[ attachment removed / expired ]
« Last Edit: 29.01.10, 23:57 by Petri Koivisto »
Kim Eriksson
Offline Offline

Posts: 3113
Date Registered: 05.12.06

Re: IVAO kuvia
« Reply #2518 on: 30.01.10, 00:16 »

Tossa siipikuvassa ja vikassa toimii ihan hyvin, ehkä pienemmät palkit, mut sillon se ei olis tosiaan 600 korkea. Paneelikuvissa se ei ainakaan toimi. (omissakaan kuvissa)

Asrock Z87 Pro4|Intel i5 4670k @4.4GHz|Palit GTX780|Crucial Ballistix 16GB 1600MHz CL9|
Oskari Ollikainen
Offline Offline

Posts: 591
Date Registered: 07.09.08

Re: IVAO kuvia
« Reply #2519 on: 30.01.10, 05:31 »

pesu ennen lähtöä
[ attachment removed / expired ]

airborne
[ attachment removed / expired ]


[ attachment removed / expired ]

Pages: 1 ... 124 125 [126] 127 128 ... 410 Reply Print 
« previous thread next thread »
Jump to:  

1