IVAO kuvia

<< < (533/1632) > >>

Cyleth:
Quote

Pistähän muuten jotain raporttia miten noi isot lentää! Onko enää sellasia pikkubussimaisia +/- 12000ft/min yms settiä... harkitsen vakavasti tuota MFF:ää...


Ei ollu mitään tommosia ainakaan noilla tyyppilennoilla, vaikka koneet olikin tosi kevyinä. Tais olla semmoset +6000ft/min suurimmillaan. Enemmänkin olis voinu olla koska nopeus vaan kasvoi tollakin, mutta yllättäen wilco pysytteli vihreellä pystynopeudella. 
Toisin sanoen, jos ei se tee tota +/-8716314653745136ft/min kevyenä niin tuskin tekee painavampanakaan. Ainaskin juuri äsken testi mielessä hesasta lähtiessäni A333:lla, GW siellä 200t(50t keroa) hyvin nousi matkapinnalle ilman mitään sen kummempia omituisuuksia.

nicolaine:
Aleksi, miks sulla on ignition kytkettynä koko lennon ajan?

TA:
Quote

Aleksi, miks sulla on ignition kytkettynä koko lennon ajan?


Wilcon Anti-ice ?!? (vaikka en Aleksi olekkaan)

nicolaine:
Mun mielestä se avataan vaan moottorien käynnistyksessä, jonka jälkeen suljetaan?
Viisaammat kertokoon

TA:
Quote

Viisaammat kertokoon


Voit olla varma, että kertovat 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page