IVAO kuvia

<< < (661/1631) > >>

Miksu:
Kyllä tuo vielä PMDG on. Omasta puolestani voin sanoa että iFly pesee PMDGn 100-0. Tosin minulla se jostain syystä vaihtelee airwayt DCTksi. Täytynee asteuksia rukkailla. Ulkomalli kauniimpi ja ellei peräti kevyempi kuin PMDG. Suosittelen itse iFlyta!

Miksu:
1.01 pätsi on tullut mutta sattuneesta syystä en ole kerinnyt testailemaan. Mutta itsellä ei ole mitään perus-operointia estävää tullut eteen.... 

kapteeni.kapanen:
Itekki suosittelen iFly:n 737!

Kerosiini:
Itse voisin varmaan sanoa että jos tuon PMDG:n on hommannut, niin ei kannata iFly:hyn tuhlata rahoja, kun suurin "parannus" on grafiikat, josta olen ainakin täällä lukeneena ymmärtänyt että jerome ei välitä, vaan se realistinen systeemi. Ja PMDG on tähänkin asti toiminut hyvin, niin miksei sitä kannattaisi jatkaa käyttää... Kenties jos PMDG:tä ei vielä omista tuo ifly voi FS9:lle olla ihan hyvä, mutta tuskin molempia kannattaa hankkia.

erese:
Sanonpa vaan tähän että jos tuohon iFlyihin sijoittaa niin se ei todellakaan ole mitään rahantuhlausta 

Se hinta minkä PMDG NG:tään pyytää on suorastaan ryöstöä kun kyse on vanhentuneesta lisäosasta. Lisäksi joudut maksamaan tuplasti siitä että saat myös 800 ja 900 variantit kun taasen iFlylla saat kaikki samassa paketissa ja lisäksi ominaisuuksia mitä PMDGn NG:ssä ei edes ole

Ja mitä noihin bugeihin tulee niin toinen pätsi on jo julkaisemista vaille valmis, lisäominaisuuksia tulee sitten SP1:sen mukana. Tosin mikään noista olemassa olevista bugeista ei ole estänyt täysipainoista lentämistä mitenkään 

Navigation

Up one level

Next page

Previous page