IVAO kuvia

<< < (69/1631) > >>

Assiini:

Pikaisella vailkaisulla löytyi kasa virheitä: Pmiks v***ussa ASEL on päällä, jos lähteenä FMS? Transition level jotain ihan muuta, QNH samoin, HDG selector jossain ihan muualla, näyttää olleen täydet tankit, MFD:llä vois olla lisää kamaa näkyvissa ja sitte tosiaan toi TCAS. Tekisi mieli nähdä sinun MCDU:n sisältö... 

Noniin Tulee mieleen ihan Juha "Watt" Tolvanen Vintiöistä

juhis:

Pikaisella vailkaisulla löytyi kasa virheitä: miks v***ussa ASEL on päällä, jos lähteenä FMS? Transition level jotain ihan muuta, QNH samoin, HDG selector jossain ihan muualla, näyttää olleen täydet tankit, MFD:llä vois olla lisää kamaa näkyvissa ja sitte tosiaan toi TCAS. Tekisi mieli nähdä sinun MCDU:n sisältö... 

Nonii tulihan se sieltä... Joo tuo oli kokeilulento verkossa empulla (ja toiste en vähään aikaan lennä, on senverran kummallinen härpäke..) ja aika moni asia on vamasti päin pers*ttä. Niin ja tuon ASELin huomasin poistaa vähän kuvan ottamisen jälkeen.. (Perille sentään päästiin) Pitää jatkaa sillä tutulla ja turvallisella 737llä lentämistä.   Ja se TCAS on edelleenkin se IVAPin oma TCAS..

OttoPOI:
Minulla ainakin pelaa PMDGn puten kanssa TCAS ihan hyvin, ei tarvitse sitä Ivapin radaaria pitää auki.

Assiini:

Minulla ainakin pelaa PMDGn puten kanssa TCAS ihan hyvin, ei tarvitse sitä Ivapin radaaria pitää auki.

Itse pidän aina IVAP:n oman.. Huomattavasti varmatoimisempi softa verkossa kuin mikään muu. Kaikilla koneilla ollut joskus ongelmia TCAS:n kanssa Mutta mihkäpä me TCAS:a tarvitaan kun lennonjohto on niin pätevää

odo:

Itse pidän aina IVAP:n oman.. Huomattavasti varmatoimisempi softa verkossa kuin mikään muu. Kaikilla koneilla ollut joskus ongelmia TCAS:n kanssa Mutta mihkäpä me TCAS:a tarvitaan kun lennonjohto on niin pätevää

Paitsi se ei tarjoa vertical guidancea integroituna minkään koneen PFD/VSI näyttöön kuten niiden omat jos tulee TCAS RA.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page