IVAO kuvia

<< < (745/1631) > >>

OttoPOI:
Joo, no, kyllä teikäläisellekin pikku visiitti tuonne hangaarille tekisi terää tuon lähestymisen jälkeen 

h-enri:

.. haiskahtaa Pälkäkseltä 

Jos nyt mennään siihen mitä täsä kävi, laskuselvitys tuli vasta ihan kynnyksellä ja olin jo alottamassa goaroundia, mutta tyhmyyttäni päätinkin sitte vielä koittaa laskeutua, noh sitten alko kiitorata loppumaan ja oli pakko vetää ylös, kylläkin kulmaa oli n. 35 astetta. Se on kyl kiva kun kerran kusee laskun ni se no heti ikuistettu ja sitte saakin leiman viralliseks p***** ja Santeri en silti välttämät tulis nii kovi pätee.. Jostai sitä on pakko alottaa se lentäminen

Osguu:

Jos nyt mennään siihen mitä täsä kävi, laskuselvitys tuli vasta ihan kynnyksellä ja olin jo alottamassa goaroundia

Selvitys tuli kyllä heti, kun olit tullut ääneen ja ainakin kolme kertaa ennen tekstiselvitystä.

h-enri:

Selvitys tuli kyllä heti, kun olit tullut ääneen ja ainakin kolme kertaa ennen tekstiselvitystä.

Jaa no sitte oli mun kajareis vikaa, mut en toki lennonjohtoa mistään syytä.

3GM65D:

Jos nyt mennään siihen mitä täsä kävi, laskuselvitys tuli vasta ihan kynnyksellä ja olin jo alottamassa goaroundia, mutta tyhmyyttäni päätinkin sitte vielä koittaa laskeutua,

Jos alotat sen ylösvedon niin älä enää rupee yrittämään. Virheistä oppii.

Navigation

Up one level

Next page

Previous page